(p.s. šitie klausimai gimė todėl, kad kaip supratau iš kitų komentarų, kad Zirkonis alfom netinka, o reik Titano, todėl pradėjau domėtis ir..)
kuo daugiau į mišką, tuo daugiau medžių..
tiesiog smalsu vieną kart išsiaiškinti kur čia šuo pakastas
ok, peržiūrėjau VISUS 145/146 manualus. tiek visus boxerius, tiek visus TS`us.
VISUR Injection and Ignition manualuose lambdos eina KETURIŲ kontaktų.
kas nežino supažindinsiu:
vieno kontakto buvo senos be pakaitinimo, laidas tik signalui (iki 1V), ground per korpusą.
dviejų kontaktų: vienas laidas singalui, kitas ground.
trijų kontaktų: vienas laidas signalui, kitas ground, trečias +12V pakaitinimui, ground per korpusą.
keturių kontaktų: signalas/ground/12V/ground.
kadangi signalo kelias per korpusą sukelia daug trikdžių, bent jau 145/146 alfose naudojama šiuolaikinės
keturių laidų liambdos. ok, liamda keturių laidų..
toliau.. Zr (zirkonio) ir Titano variantai.
Zirkonio lamdos pasiekus virš 300 temp išduoda priklausomai nuo deguonies kiekio 0,1 - 0,9 V įtampą.
ogi Titano, principas visai kitoks, jin GAUNA iš ECU (auto kompo) 5V, ir atitinkamai nuo esamo
deguonies kiekio keičiasi jos VARŽA, o ne ĮTAMPA.
prisegu fotkę iš mano manualo:
Rochester Injection and Ignition - Boxer 1.6.PDF
pagal paveiksliuką turime 1V lambdą, kas nurodo, kad tai Zirkonio variantas..
tai atsakykit man prašau, kaip galima į Zirkoninį variantą įdėti Titaninį, kuris veikia nuo 5V, taigi gausis kad išviso NEVEIKS, nes negaus maitinimo, kadangi kompas pats lauks maitinimo iš jo..čia reikia kad pati sistema būtų suprojektuota, kad veiktu su Titanu..
bent jau Lucas kataloge Titanas naudojamas kai kuriuose BMW, Jaguar, Land Rover, Rover, SAAB..
bei vienoje AR33.
Zirconia sensors generate a voltage,
this voltage will be low if the air / fuel mixture is lean (high Oxygen).
If the mixture is rich (low Oxygen) the voltage will be higher.
The range is between 0 and 1 Volt.
Titania sensors have a voltage supplied from the ECU (electronic control unit)
and the sensor varies its resistance in relation to how much oxygen is in the exhaust.
To identify this type of sensor, one of the wires is generally Red and the sensors look smaller.
Titanas super, viskas su juo gerai, atrodo nebijo vandens, parodymai greitesni ir pan, mielai dėčiaus jei tiktų
ir nekainuotu daug, bet ar Titanas tinka su AR146???
ar praktikoje kompas adaptuojas, pamatęs (galbūt pagal varžą), kad lambda neišduoda V, jis pats generuoja 5V įtampą ir viskas OK???
niekur to neradau parašyta..
jei tai kas patvirtinsit, paliksiu ramybėj jus visiem laikam
ir beje, universali nuo "originalo" dažniausia skiriasi tuo, kad jin bus be fyškės, reikės pačiam geležiukus
sukaišiot pagal spalvas, na gal kaitinimo varža neatitiks idealiai, ko pasekoje lambda galbūt ilgiau šils ir to pasekoje vėliau pradėsim ekonomišką važiavimą..
gal medžiagos prastesnės, trumpiau tarnaus.. pačio laido ilgiai ten skirias keleta cm..
bet visumoje apart ilgaamžiškumo nematau, kodėl turėtu neveikti lamda už 100 litų, jei įkaitus generuoja
reikiama įtampą.. juk pats faktas kad jin pardavinėjama, reiškia yra garantija, kad atitinka nominalius reikalavimus.
tiek šiam kartui..