Autorius Tema: DPF filtras  (Skaityta 77862 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: DPF filtras
« Atsakymas #100 Įrašytas: 2012-11-30 23:09 »
Neives, nes tada ir katalizatoriai bus privalomi, musu auto parkas persenas ir sie reikalavimai pertekliniai, tad greitai to nebus ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs alfagta

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #101 Įrašytas: 2012-12-01 00:45 »
kam per senas auto parkas ? katalizatoriam ? katalizai pasirode 8 desimtmeti kazkur
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs KLIFF

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #102 Įrašytas: 2012-12-01 10:05 »
Paskutini ar pries paskutini karta varant TA, tai buvo ne maziau, kaip pries 3 metus, darbuotojas sake, kad jau greitai bus reikalaujama ir katalizatoriu is visu auto nuo 2000, kazkuriu tai metu. Bet pasirodo, melavo :) Benzinui kaip benzinui, bet dyzeliui turetu buti privaloma visi tie dalykai, kurie numatyti, juk, patys tuo oru kvepuojam, ypac miestuose gyvenantys, vienur sutaupom simta kita litu, bet sveikata brangesne, nei dpf ar egr.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: Ats: DPF filtras
« Atsakymas #103 Įrašytas: 2012-12-01 10:21 »
kam per senas auto parkas ? katalizatoriam ? katalizai pasirode 8 desimtmeti kazkur
Persenas es reikalavimams, tiesiog reikru puse automobiliu po presu paleisti :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #104 Įrašytas: 2012-12-01 20:42 »
Tie reikalavimai nereikalautu euro 4 ar 5 is senos ford sierra, tiesiog butu reikalaujama, kad auto atitiktu savo laikmecio standartus. Ka pvz man pries tuos 3 ar 5 metus ir minejo tuvlitos darbuotojas. Jei buvo nurodyta, kad masina atitinka euro 4 ar 5 standarta, tai ji turetu atikti ta euro 4, jei numatyta, kad ji turi tureti katalizatoriu, tai jis butu privalomas. Jei gamintojas nemontavo, nei lamdba zondo, nei egr, tai jo ir nereikalautu. Viskas cia normalu ir tas nieko bendro neturi su auto parko amziumi. Na, bet zingsnis po mazo zingsnio, rodos, enama prie to, atnaujinta ta tvarka dyzeliniams auto jau sioks toks pajudejimas i prieki. Aisku, jei visokie tam tikru detaliu pasalinimai ir cipavimai, pranoksta gamintojo numatytas tarsos normas, tai tebunie, dar geriau, bet abojoju ar taip yra :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Algirdukas

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #105 Įrašytas: 2012-12-01 20:44 »
Sveiki visiems atsiprasau iskart uz gramatines klaidas:),

na kur tik i auto forumus uzeinu - visur reklamuojiesi :D
Ilgiuosi Alfos

Neprisijungęs STurbo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #106 Įrašytas: 2012-12-05 10:20 »
Tai kai paprasys, tada ir susides, o dabar kam kol nepraso?

Juk jei jau jam amen, tai ka daryti?

jai jam amen kaip jus sakot ,tai yra aparatinis plovymas;)

Neprisijungęs STurbo

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #107 Įrašytas: 2012-12-05 10:22 »
Kur yra pirkti sito stebuklo?

UAB Saldi Turbo
Adresas: Liepkalnis-Birbiniu 4A,Lietuva-Vilnius
Tel. +37060622608,+37064888205
Web: www.salditurbo.lt
            www.xenum.lt

Neprisijungęs HRC

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 21
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #108 Įrašytas: 2013-01-14 22:34 »
DPFui dazniausiai uztenka ~30km su uzdarytu EGRu pralekt, o tai yra virs 3k apsuku. Jei jau visai zopa tai daroma su diagnostine iranga ir vadinasi DPF regeneracija, viskas vyksta labai paprastai motoras pasildomas iki 75-80 laipsniu tiksliai nepamenu tik tada leidziami tolimesni veiksmai. Vyksta regeneracija automatiskai atlieka tai Examiner diagnostikos prietaisas, pagal garsa sprendziu kad pradzioje yra ikaitinamas DPF sukeliant variklio apsisukimus, paskui purskiamas didesnis kuro kiekis per purkstukus, nesudeges kuras pakliuna ant DPF ir taip jis isdeginamas.
 Regeneracijos metu esfaltas lydosi  ;D

Neprisijungęs HRC

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 21
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #109 Įrašytas: 2013-02-06 23:54 »
euro 4 berods ir euro 5 masinoms tai tikrai, pilasi spec skystis i atskira talpa, reikalui esant maisomas su kuro ir valo DPF
The DPF additive is usually stored in a separate tank and is automatically mixed in with the fuel when you go to fill up. Only very small amounts of the DPF additive are required for regeneration for example on average 1 litre of DPF additive would cover around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg. With this type of DPF, regeneration would be initiated by the ECU roughly every 300 or so miles depending on the vehicle and will normally take 5-10 minutes to completion. Normally you won't even notice this process taking place and if anything, once regeneration is completed you might see a glimpse of white smoke exit the exhaust and that's it.

apie filtrus
http://am.delphi.com/pdf/brochures/Delphi-Diesel-Particulate-Filters-Catalogue.pdf