Klausimėlis, išimant kolonėlę iš 156 ar būtina "pakabint" varilį t.y. atlaisvint galinę pagalvę ir kilstelt, regis kažkur skaičiau, kad protingai atlaisvinus ir pasukus išsitraukia be jokių variklio "kabinimu"
P.S. asmeniškai malonumas kainavo 430Lt su drabais, nes buvo pažeista kairės pusės traukės apsauga, aišku nepastebėta ir ilgainiui išauktas kolomėlės gergždimas sukant virą (pastovus sukant vairą, važiuojant, spaudžiant ta pačia kryptimi)
Kaip aiškino pažeistas kairės pusės kolonėlės "štokas" ir guma (kamšyis) dėl dulkių ir smulkių šiuklių iš po ratų. Nešvarumai ant "štoko" spaudėsi, ir griaužė gumą (kolonėlės "kamščius"
kampuose, kairiame.
Išėmė sutvaarkė ir idėjo atgal, viskas čiki, tik, kad po metukų +/- dabar išlindo vienkartinis "trakšt" sukant vairą stipriau. Kur čia problema, supiltas senas ar netinkamas meistro skystis, o gal problema ne ten kur manau ?
Važiuojant pastoviu greičiu, minant be stipresnių stabdymų, gali vairą sukinėt pilna appmplitude iš dešinės į kairę, tarsi slalome, jokių "trakšt"
Gali tokį sutraškėjimą sukant vairą, kartoju "vienkartinį", ar važiuojant atbulomis ( atvžiavai, sustoji ir važiuojant atbula iškart sukat vaira, arba stipriai pristabdžius ir užmynus sukant stipriia vairą) pasigirsta lengvas "trakšt". Ta prasme, pvz prieš sankryža (90* kampas) pristabdžius ir dar neišvažiavus iš posukio neišsilyginus, jau minu tapkę visdar sukant vairą)
Ar gali kažką panašaus suketi stabilizatorius ir jo komponentai (stabiliatorių taukės, pats stabilizatorius (nusitrynęs ties tvirtinimais t.y. sailentais, jo sailentai) patčios kolonėlės tvirtinimai (regis kažkuom panauu į sailentų/chamutų derinį) apatinės šakės, traukių atngaliai ?
Pakaba tikrinta N kartų - problemų nerasta (tiek TUV'e ant vibratoriaus, tiek pas žmones/servisus, kurie kaip nuluptą žino 156/147/gt bei 166'as, lomziku gyvai)
Baigiu išeit iš proto, dėl to negarsaus vienartinio trakšt
Skystis vairo keistas kelis kart jau, Liquid Moly (nepamenu skaičiukų, bet pagal rekomenduojamą gamintojo) + vėl keisiu, bent bus prasivale ir švaru
. Pačios vairo trukės irgi naujos, V.Š. naujos TRW, keistos kažkdu ir apatinės, bet tikrai ne į TRW, regis prieš ~10k km.
Galvojau. gal visgi čia "granatos" jau traška, bet užsuktais ratais saules piešiant, nesvarbu 1/2 pavara ar atbuline visiška tyla.
Gal kas turi minčių ?
Nes tas "trakšt" neprogresuoja, arba tip lėtai, kad nepastebiu, tai pačią kolonkę kaip ir atmetu ( nes teko susidurt, kaip aprašyta auksčiau) tai labai greit progresuoja, kai problema kolonkej (viduj). Kolkas negirdėjau nei iš vieno meistro kažko įdomesnio rimtesnio ar tikresnio, apart lupt kolonkę ir tada žiūrėsim (žiūrės, suprask, dėdė garažę restauratorių). Man tai kažkaip ne prie širdies