Pasirinkimas tikrai nera prastas. 1.9 JTD varikliai patvarus, vaziuokle paprastesne nei 156 alfos. Sailentai tikrai 100 lt nekainuoja. jei gerai pamenu, po 30 lt uz vnt + presavimas. Sarnyrai nesikeicia. Tokiu atveju galima pirkti nauja sake, arba restauruoti. Restauravimo kainos priklauso nuo to, kur darysi. Bijau sumeluot, bet sarnyro restauravimas apie 70 lt, sailentu apie 40-50lt. Kiek brangiau kainuoja galiniu sakiu guoliai, apie 100lt vnt. Vairiu traukes apie 50 lt. Daugiau ten vaziuoklej nera kam ir gesti. Tai vat, sekmes renkantis
Tai restauruoti nelabai apsimoka pagal tokias kainas, 70+60=130lt (sailentai tikrai 20-30lt ir ju yra po du kiekvienoj svirti). Tiek pat ir nauja sake kainuoja, 6 varztus atsuki, pakeiti ir ramu
Nebent restauratoriai duos ilga garantija. O del pakabos aplamai, visada megau sia del jos pigios eksplotacijos, bet kas del valdymo, pavairavus 156, ypac posukiuose aiskiai jungtamas 156 pakabos pranasumas. Tad kas pigiau nevisada geriau
Kas del tokiu meistru patarimu, kurie alfos bijo, vis dar manau, kad geriau begti ne nuo alfos, o nuo meistru su tokiu poziuriu. Biski nevisai i tema gal ,bet neseniai draugo Passat'a tvarkem 1997, teko pakaba apziureti priekyje, zodziu 156 pakaba dar nera tokia sudetinga,svirciu-sarnyru siek tiek maziau, kisa jis pinigus i ta passata, tai pakaba, tai variklis o man vos ne juokas ima,gi liaudyje jis vos ne kokybes etalonu tapes. Jau nekalbant apie pigias ir paprastas Alfos 146 pakabas. Labiau begti reikia nuo wv ar mb, o ne nuo alfos