o ka daryt jei yra 4 katalizai ir uz kiekvieno po lambda?
kazkaip jauciu, kad jie po 300k km jau tokie nelabai efektyvus, o tiesiog isimt del tu lambdu nesigauna..
Tokiu atveju reikėtų kompą apgaudinėt. Yra specialūs vamzdeliai, kaip ir įvorės, kurie sukasi į zondo vietą, o zondas jau sukasi į juos - tokiu būdu zondas atsiduria nebe tiesiai dujų sraute ir jo parodymai kaip ir turėtų tapti panašūs į zondo, esančio žemiau veikiančio katalizatoriaus. Kitas būdas - statyti elektroninį lambda zondo (esančio žemiau katalizatoriaus) simuliatorių (yra pirkti internete). Tokiu atveju zondas paliekamas vietoje, tik signalo laidas perkerpamas ir pajungiamas prie simuliatoriaus. Visai atjungus zondą, mestų zondo pakaitinimo grandinės klaidą (arba reiktų statyti papildomą atitinkamą varžą).
Kiek teko skaityt, lambda zondai žemiau katalizatoriaus pagrinde skirti katalizatoriaus veikimo efektyvumui tikrinti, o kuro mišinio lyg ir neįtakoja. Tai teoriškai, jei katalizatoriui jau paskutinioji, turėtų kompas mesti katalizatoriaus neefektyvumo klaidą. Mano kompas tą klaidą kartais išmeta (pas mane 3 katalizatoriai ir 3 lambdos), bet ji matosi tik pasijungus su FiatEcuScan, o lemputė skydelyje kažkodėl neužsidega.