Autorius Tema: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?  (Skaityta 6711 kartus)

dvinvest

  • Svečias
Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-08-29 16:51 »
sveiki,
na as ir manau, kad neturetu kilt bedu del dirzo. tik kai italo neturejau, tai dvejoju :)

del kondiskes matysim, gal ir tep susisuksiu, savais resursasi..

del stabdziu, ir pas alfa ir pas lancia neventiliuojami. kas keista kad pas alfa gale bugnas, o pas lancia diskai, nors svoris ir varikliai identiski.
Man labai keista, kad alfa 146 ir lancia dedra sveria vienodai, nors vizualiai kebulu skirtumas akivaizdus, negi tiek daug izolaicijos ir viso kito i alfa prikrauta.. :)

tai va, kolkas tiek, pranesiu naujienas..

Neprisijungęs Tadas155

Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-08-29 20:57 »
Idomu su stabdziais, kodel vienose buvo ventiliuojami, kitose ne.. Pas maniske 145TD ir pas 145JTD - ventiliuojami. Pas TD-gale bugnai. Tai taviske alfa be abs, o lancia su?
neturiu alfos.

dvinvest

  • Svečias
Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-09-01 21:51 »
siandien issikeliau alfa, tai viskas tas pats kaip pas lancia. skirtumas tik kad , kaip ir saket, pas alfa hidrauline sankaba..

turiu keleta klaustuku vel:)

pirma, keleivio puses granata kuri sukasi prie variklio, kaip geriau pasiielt, as atsukti granata nuo pusasio, ar geriau visa ta ilgaja granata palikt, atsukant nuo variklio, nes kaip suprantu pusacis ant guolio stovi , o jis ipresuotas.. beda kad labai sunku prieit kad nuo variklio kronsteina atsukt.

antra, lancios variklis( kaip ir alfos :) ) , keleivio puse laikosi ant pagalves, kuri pritvirtinta prie kronsteino, kuris aliuminis ir i ji dar kazkaip prisuktas tepalo filtras su radiatorium. bandziau nuo kebulo atsukt, bet varstas nepasidave, tad as ji nupjoviau. bet jis kazkodel visvien neiseina, tada teko atsukt nuo kebulo(4 varstai). ir nesurantu ar kronsteinas su pagalve kartu, ar ten taip smarkiai suruge, kad didesni plaktuka reik imt :)..

trecia, kaip atpazinti ar dusintuvo bakelis dar turi kataizatoriu. as is alfos issiemiau bakeli, ir jis nevirintas. plius keistai aprudije, gan smarkiai, kur turi but katalizas, o kai pakrapsciau, matos kazkokia geltona medziaga, tarsi izolaicine. jeigu yra ar paciam pjaut, ar geriau nest priduot pilna..


minejom, Tadeushas, kad turit kondicionieriaus siurbli nuo alfos. pas mane vakar buvo zmogus daliu  pirkt atvares is dedros ir klause siurblio. jei pas jus geras, galiu duot kontakta, parduosit...

P.S.ryt arba poryt keiciam variklius. pasirodo nera taip sunku, kaip is pat pradziu atrode.. :)

gero vakaro...

dvinvest

  • Svečias
Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-09-02 00:47 »
Tiesa, atsakymas i pries tai buvusi klausima:

Lancioj ABS yra, o alfoj net nzn, kazkoks laidelis ateina i priekinius stabdzius, bet jis nukirptas. priekyje gali but neventiliuojami, jei kazkas sudejo, tuo paziu pakeisdami ir suportus. bet as manau kad cia orginalas. nes visa alfa labai geros bukles. po varikliu visi chamutai orginalus, retai tai galima sutikti.

Tiesa idomus dalykas. alfoj pries 5t. km keisti visi dirzai. su ja vazinejo moteris. tipo pradejo mirkseti raudona lempute , o ji neturejo tepalo, tai keleta km pavaziavo ir kaput.. Galvoju, jei keite dirzus, turejo pakeist ir tepalus logiskai. tai reiskia tam varikliui kaput jau buvo. ir keista, nes visas kebulas idealiam stovi, salonas taip pat, kaip gali taip uzjot varikli zmones, dar diesel.

cia tik pamastymui.. :)

Neprisijungęs Tadas155

Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-09-02 11:12 »
1. del granatos tai arba atsuki guolio verzle ir istrauki visa pilna pusasi su abejom granatom, jei guolio verzle neatsisuka, tada su visa stupica istrauki pusasi. dar gali istraukt pusasi is isorines granatos, o tada jau pusasi istraukt is dezes tik su vidine granata..kiek kartu esu keites granatas ar pusasius, kiekviena syk budavo vis skirtingai, nes kartais guolio verzle atsisuka, kartais ne, ir tada zymiai lengviau tiesiog numaut granata su visa stupica nuo pusasio. vidine granata dezej uzfiksuota bus zieduku, tai ja geriausia istaukt laikant uz pusasio, tiesiog smarkokai truktelt ir isoks :)

2. imk dideli plaktuka :D
3. sito variklio katalizo bakelis, tai bus toks ilgas, apie koki pusmetri jei nedaugiau net.  su tokiu pastorejimu gale, toj vieoj ir bus katalizas. pjauk ir ziurek, geriau nuvezt jau isimta, maziau nuskaiciuos. sveria apie 800gr :)
4. nesu garantuotas ar tas siurblys tikrai geras, del to geriau nerizikuosiu apgaut zmogu.

p.s ar buvo lengva, pasakysi kai jau vaziuosi ;)

5. tas laidelis, kur ateina i priekinisu stabdzius tai bus daviklis, ispejantis apie kaladeliu susidevejima ;)
6. tam varikliui jau turbut buvo misios, nes siaip jie labai patvarus, ir su mazai tepalo buvo vaziuota ir su daug - nelabai jie bijo. uzmust sita varikli tikrai nera lengva - gyvas pavyzdys, buvo 145 afute su situo varikliu, pramynus jau 360k km, variklis dirba tyliai, graziai, traukia, kuriasi prie bet kokio salcio.
neturiu alfos.

dvinvest

  • Svečias
Ats: ar tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-09-06 12:54 »
sveiki visi,

Trumpai apie varikliu keitimus.
Visa savaitgali pragulejau po Alfa.:). geriau nei begiojimas rytasi:D

Ka nuveikiau:
isemiau bloga varikli ir pakisau po alfa geraji. uzkelt ir istatyt dar nespejau. tiesa dirbau vienas, lauko salygom ( labai sugaisino protarpiais ispuoles lietus)..

Ka suzinojau:
kad issimt varikli (isiminejau pro apacia[kartais manau kad klaida]) reikia nuardyti visa kaire puse(keleivio). tiesa issiminejau atsukes tik granatos pusacio guolio atrama kuri sukas pei variklio, nes neturejau tinkamu irankiu, kad atsukt granatas. tad siek tiek viskas susikomplikavo, nes variklis labai skersavosi.

taip issiminejant kaip as: taip pat reikia nurinkti variklio galine dali, paliekant tik kolektoriu su turbina. bei vandens pompa, vairo stiprintuvo siurbli. Taip pat nuimt bamperi, radiatoriu. paliekant tik kondicionieriaus radiatoriu.

niekada nepirkti ir nenaudoti lebiotkes is senuku :).. slamstas. del jos ir nepavyko isikelti variklio si savaitgali.

ka nusprendziau: varikli pameginti isikelti per virsu.. :)

klausimas labiau nusimanantiems: pakeiciau pagrindini dirza su itempimo guoliu. siuo metu neturiu autodata, tad gal zinot koks dirzo laisvumas leistinas? uztempiau is visu jegu, bet atrodo, kad galetu but siek tiek standesnis...