siandien issikeliau alfa, tai viskas tas pats kaip pas lancia. skirtumas tik kad , kaip ir saket, pas alfa hidrauline sankaba..
turiu keleta klaustuku vel:)
pirma, keleivio puses granata kuri sukasi prie variklio, kaip geriau pasiielt, as atsukti granata nuo pusasio, ar geriau visa ta ilgaja granata palikt, atsukant nuo variklio, nes kaip suprantu pusacis ant guolio stovi , o jis ipresuotas.. beda kad labai sunku prieit kad nuo variklio kronsteina atsukt.
antra, lancios variklis( kaip ir alfos
) , keleivio puse laikosi ant pagalves, kuri pritvirtinta prie kronsteino, kuris aliuminis ir i ji dar kazkaip prisuktas tepalo filtras su radiatorium. bandziau nuo kebulo atsukt, bet varstas nepasidave, tad as ji nupjoviau. bet jis kazkodel visvien neiseina, tada teko atsukt nuo kebulo(4 varstai). ir nesurantu ar kronsteinas su pagalve kartu, ar ten taip smarkiai suruge, kad didesni plaktuka reik imt
..
trecia, kaip atpazinti ar dusintuvo bakelis dar turi kataizatoriu. as is alfos issiemiau bakeli, ir jis nevirintas. plius keistai aprudije, gan smarkiai, kur turi but katalizas, o kai pakrapsciau, matos kazkokia geltona medziaga, tarsi izolaicine. jeigu yra ar paciam pjaut, ar geriau nest priduot pilna..
minejom, Tadeushas, kad turit kondicionieriaus siurbli nuo alfos. pas mane vakar buvo zmogus daliu pirkt atvares is dedros ir klause siurblio. jei pas jus geras, galiu duot kontakta, parduosit...
P.S.ryt arba poryt keiciam variklius. pasirodo nera taip sunku, kaip is pat pradziu atrode..
gero vakaro...