Nothing personal, bet komentaras kaip iš kokio au(b)i forumo svečio Kas supranta tam gulbė tokiais vertinimais šiai dienai ir 75'ta, 164'ta irgi tik kvadratinės dėžės.
Nieko asmeniško, bet gulbė yra giulia, o šitos kvadratinės tanketės
Vieno mazycio niuanso truksta sitoj 3l kregzdei, bulksi, duonai, slyvai, delfinui, raganosiui, silkei ar kas ten bebutu, tai rwd. O tada tai butu ten visas gulbinas. Sumautas Fiatas viska sugadino. Kita vertus bent nuo bankroto isgelbejo.
na biski pasikrapstes su 155 iskart padariau isvada, kad ten dar fiat marketingistu nebuvo arti prileide, jauciasi "oldschoolas" ir kiek isskirtine/keistoka konstrukcija(pvz nusisuka galiniai sparnai, keiciamos gilzes ir t.t, zodziu ilgam) . nuo 1995m pabaigos su 16v TS prasidejo "biznis", kol 2006 neliko jokios tikros alfos, tik traktoriai ir opelio širdis
Kebulas, variklis taip, bet visa baze ten Fiato. Pirmas modelis ant Fiato bazes buvo 155. Vaziuokle visa is Fiat Tipo (berods). O butent tai, labiausiai si modeli ir sugadino (kalbant apie V6 versijas, ypac dabar ir ateityje, kai tai jau hobbycarai). Kasdienai netrukde fwd. 155 pirmtakas 75 buvo dar galu varoma ir paskutine tokia iki Giulia. Visa kita gerai su ta 155, dizainas cool, varikliai geri, apart no rwd, apie ka ir kalbejau.