Rassiau vienam forumieciui siektiek apie masina tai ir cia nukopinsiu, gal ka sudomins
Na o apie masinai tai stai:
Kebulas 155 buves 2.5 v6 93metu, su kitais lietuviskais lyginant, labai gero stovio..
Pakaba:Sudeti geri apynauji amortikai, sportines spyruokles nuo Lancia Dedros, priekyje naujos sakes su salenblokais ir sarnyrais, naujos stabilizatoriaus traukes..
Salonas tvarkingas tik siuo metu apleistas, priekines sedynes Recaro is 155 Q4...
Langai optika tvarkingi, viskas veikia, signalizacija, centrinis, su pulteliu atsidaranti bagazine t.t.
Variklis is AR 164 3l V6 12v ~134kw , pilnai perrinktos variklio galvos, slifuotos, pritrinti sureguliuoti voztuvai, voztuvu kanalai, nauji voztuvu salnikeliai bei velenu salnikai, nu vienu zdz pilnai viskas, i bloka nelysta, perrinkta vandens pompa, pagr dirzo itempejas, naujas paskirstymo dirzas, naujos galvos, ismetimo isiurbimo kolektoriu tarpines, naujos zvakes, po ilgu ieskojimu gauti ir supilti Valvoline SR1 racing 5w50 tepalai, deze nuo AR155 2.5 V6 12v, vos vos patekintas smagratis, sankabos diskas nuo 3L V6, supilti Kroon Oil 75w90 tepalai ir t.t. Na beabejo dar kanors busiu pamirses :DDD Kadangi iki manes automobils ilgai buvo stovejas, po pirmo uzvedimo uzsilenke kuro siurblys nuo purvo ir uznese purkstukus, pakeiciau siurbly ir purkstukus, pravaziavau su sia masina ~100km ir ziemai pastaciau pas drauga i garaza, po ziemos nebeuzsikure, parsitempiau pas save i garaza, turedamas laisvo laiko buvau nuemes praplauti kuro baka ir issiaskinau jog neateina + iki kuro siurblio ir is babinos neiseina itampa (panasu i alkuninio davikli...) ,dar beto kai dejau varikli kazkur nuspaudziau vairo stiprintuvo slanga tai leidzia...daugiau kaip ir viskas...pinigu ir laiko sudeta i ja belekiek....ratu jau nera, kaina galutine... Taip kad spresti jums