Autorius Tema: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai  (Skaityta 67703 kartus)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2014-05-05 17:18 »
pamirskit geras bravos kainas  :smilie:
kai susijunge su krasta baigesi kainos. pats esu kazkada pirkes virsutines trw (orgas) lyg po 170 lt (cia su tuo metu klubieciams galiojusia nuolaida, apie 20 proc.). dabar ju kaina yra 299 lt. jei ir gauna kas nors kad ir 20 proc, tai 150 lt vis tiek nesieks  :smilie:
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2014-05-05 21:57 »
Nežinau, ar verta tas TRW viršutines svirtis dėti. Buvau įsitikinęs, kad jau TRW tai tikrai turi laikyti. Pakeičiau, pravažiavau apie 4000km. Na ir ką? Ogi, važiuojant per didesnius nelygumus, jau girdimas sailentų girgždesys. Argi po tiek kilometrų tai norma? Gal reikėjo dedant sailentus išpresuoti ir sutepti kokiu nors super duper tepalu? Pakomentuokit, kolegos. Iš anksto dėkoju.
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2014-05-05 22:11 »
Nežinau, ar verta tas TRW viršutines svirtis dėti. Buvau įsitikinęs, kad jau TRW tai tikrai turi laikyti. Pakeičiau, pravažiavau apie 4000km. Na ir ką? Ogi, važiuojant per didesnius nelygumus, jau girdimas sailentų girgždesys. Argi po tiek kilometrų tai norma? Gal reikėjo dedant sailentus išpresuoti ir sutepti kokiu nors super duper tepalu? Pakomentuokit, kolegos. Iš anksto dėkoju.
Kaip ir norma, man lygiai taip pat buvo su TRW po 4000-5000km. Tesiant toliau, baik juokauti. Ispresuoti naujus sailentus is naujos svirties (uz 200-300lt) ir juos tepti, bei presuoti is naujo??? Tai kam moketi 200 ar 300lt, jei tu naujai svirciai restautacijos darba galvoji atlikti dar jos nepanaudojus. Imk nudeveta svirti ir zaisk su tepliojimais ir presavimais (ipresuok powerflex) :D 
As dabar nusipirkau Lemforder (apie 170lt), bet tik todel, kad restauracijai ir powerflec neturejau laiko, antraip buciau kazka is pastaruju variantu isbandes.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2014-05-05 22:14 »
Blm, dėl tos restauracijos tai didelį vaidmenį sudaro garantija. Man metai laiko - daugiau nei reikia.
Tuo labiau, kad šarnyras restauruotas pavasarį.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2014-05-05 22:29 »
Nežinau, ar verta tas TRW viršutines svirtis dėti. Buvau įsitikinęs, kad jau TRW tai tikrai turi laikyti. Pakeičiau, pravažiavau apie 4000km. Na ir ką? Ogi, važiuojant per didesnius nelygumus, jau girdimas sailentų girgždesys. Argi po tiek kilometrų tai norma? Gal reikėjo dedant sailentus išpresuoti ir sutepti kokiu nors super duper tepalu? Pakomentuokit, kolegos. Iš anksto dėkoju.
Kaip ir norma, man lygiai taip pat buvo su TRW po 4000-5000km. Tesiant toliau, baik juokauti. Ispresuoti naujus sailentus is naujos svirties (uz 200-300lt) ir juos tepti, bei presuoti is naujo??? Tai kam moketi 200 ar 300lt, jei tu naujai svirciai restautacijos darba galvoji atlikti dar jos nepanaudojus. Imk nudeveta svirti ir zaisk su tepliojimais ir presavimais (ipresuok powerflex) :D 
As dabar nusipirkau Lemforder (apie 170lt), bet tik todel, kad restauracijai ir powerflec neturejau laiko, antraip buciau kazka is pastaruju variantu isbandes.

Na, aš galvojau, kad bent jau kokių 20000km negirdėsiu jokių girgždesių, o čia... Tenka pripažinti, kad šūdina važiuoklė, arba nėra gerų atsarginių dalių ant Lietuvos, taip sakant.
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2014-05-06 10:41 »
Powerflex sailentu komplekta kainuoja +- tiek pat, kiek ir restauracijos sailentai, tai nelabai matau kainu skirtumo. Be to powerflex produktai savo varda jau kaip ir visame pasaulyje uzsitarnave ir garantuoja savo kokybe, kai visiskai neaisku, kad ten restoratoriai ipresuoja. Restauravau 146 svirtis, bet tik todel, kad maniau, jog bus pigau negu deti powerflex, kai suzinojau kaina jau buvo velu, kita karta tikrai desiu powerflexus :) Ir tik nepradedam vel, kad jums pazistamas sakes restoruoja po 20lt uz sailenta, nes tokiu kainu nepazistamiems niekas nesiulo :) Problema tu parduotuviniu svirciu yra, kad ji girgzdeti greitai pradeda, nors niekas joje dar neissideveja, viena iseiciu - nekreipti i girgzdejimus demesio.  Taciau dar vienas mane labai dominantis klausimas butu, ar tos restoruotos su ir be powerflex svirtys negirgzda nuo tu paciu siuksliu visus 50000km? Pakomentuokit atvirai, tie kas isbande :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #116 Įrašytas: 2014-05-06 11:01 »
Nežinau, man restauruota svirtis pradėjo girgždėti po ~1000 km. Tiesa, tuo metu nežinojau, kad girgždėjimas yra blogai ir reikia vežti, kad sutvarkytų broką.

Pravažiavau apie 25k km Kaune neypatingai gailėdamas su girgždinčiom.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2014-05-06 11:30 »
Nežinau, man restauruota svirtis pradėjo girgždėti po ~1000 km. Tiesa, tuo metu nežinojau, kad girgždėjimas yra blogai ir reikia vežti, kad sutvarkytų broką.

Pravažiavau apie 25k km Kaune neypatingai gailėdamas su girgždinčiom.

Girgzda dazniausia sarnyras jei padaromas "perkietai" ir tepalas issispaudzia ir nebelieka jo, todel ir girgzda, bet visada yra garantija 20-40k km ;)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2014-05-06 11:36 »
Powerflex sailentu komplekta kainuoja +- tiek pat, kiek ir restauracijos sailentai, tai nelabai matau kainu skirtumo. Be to powerflex produktai savo varda jau kaip ir visame pasaulyje uzsitarnave ir garantuoja savo kokybe, kai visiskai neaisku, kad ten restoratoriai ipresuoja. Restauravau 146 svirtis, bet tik todel, kad maniau, jog bus pigau negu deti powerflex, kai suzinojau kaina jau buvo velu, kita karta tikrai desiu powerflexus :) Ir tik nepradedam vel, kad jums pazistamas sakes restoruoja po 20lt uz sailenta, nes tokiu kainu nepazistamiems niekas nesiulo :) Problema tu parduotuviniu svirciu yra, kad ji girgzdeti greitai pradeda, nors niekas joje dar neissideveja, viena iseiciu - nekreipti i girgzdejimus demesio.  Taciau dar vienas mane labai dominantis klausimas butu, ar tos restoruotos su ir be powerflex svirtys negirgzda nuo tu paciu siuksliu visus 50000km? Pakomentuokit atvirai, tie kas isbande :)

156/166 vieno virsutinio salenbloko restauravimas 30lt. Visi 4 - 120lt - ka tik paklausiau gyvai kainos, apatiniai - ten darbo nemazai tas sake isimti, tai vien salenbloka restauruoti kainuoja nemazai, pats restauravimas labai nebrangu - bragiausiai darbas, bet jei restauruoji sarnyra ir salenbloka tai ~120lt kazkur. Gauni garantija ir pats isbandes ant beveik visu turetu alfu - laiko puikiai - restauravom viena karta, daugiau neteko :) Lygiai ta pati maciau GTV gale padaryta pas viena is sio forumo alfistu ;)

p.s. ir 166 maciau kad nebededa tu plaukiojanciu, o deda parasta guma ir ratai tiesiai stovi, ir padangu nebeeda ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-06 11:39 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2014-05-06 11:46 »
Girgzda dazniausia sarnyras jei padaromas "perkietai" ir tepalas issispaudzia ir nebelieka jo, todel ir girgzda, bet visada yra garantija 20-40k km ;)
Mano atveju buvo garantija metams.

Vanagiux, kada galėčiau atvažiuoti? :)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD