Nutariau pasipasakoti ir aš: galbūt kam nors gali padėti situacijos, su kuria teko susidurti, aprašymas: AR 156 teko susidurti šiomis karštomis dienomis su keistoka problema. Viskas prasidėjo nuo silponokai šaldančio kondicionieriaus(ypač susilpnėjimas pasijausdavo važiuojant įkalne arba nuokalne, staigiai gerai didinant greitį). Kompresorius, nepaisant to, veikė sklandžiai, be garsų, sankabėlė pastoviai būdavo pritraukta.
Nutariau pasipildyti freono kiekį. Iš pradžių patikrinta, ar sistema sandari, OK. Vakumas laikomas, viskas čiki. Planuota suvaryti ~650g freono. (visur radau tik tokius kiekius, tad maniau, kad tiek ir turi būti. Papildžius, įjungiau kondicionierių pilnu galingumu ir kokių 10sec. veikė tvarkingai. Po to staiga buvo atmesta sankabėlė, pritraukta, vėl atmesta. Papildėm kondicionierių, vadinasi. O atrodė, kad viskas čiki veikia. Nebuvo laiko aiškintis, kas negerai. Kitą rytą šaltam varikliui įjungių kondicionierių, gi žiū - opa! Veikia. Po keliolikos sekundžių vėl pradėjo grybauti kompresorius - sankabėlė tai būdavo pritraukta, tai ne. variklio, siurblio, sankabos ir nervų gadinimas - ne kitaip.
Iš pradžių kilo idėjų, kad gal per didelis kiekis freono, paskui pradėjau žiūrėti, kas gali būti ne taip ir pasigilinęs atradau, kad visą kondicionavimo sistemos darbą valdo slėginis daviklis, esantis keleivio pusėje prie antifrizo plėtimosi bakelio. Nuvariau alfytę, kad išsiurbtų freoną lauk, nukeliavau į garažą, ramiai išsisukau slėginį daviklį. (Atsisuka standartiniu 19 raktu. Konusinis sriegis, tai nei atsukti sunku, nei prisukti žvėriškai reikia. Tik svarbu nenutraukti aliuminyje sriegio, suprask - su jausmu
)
Daviklį pirkau InterCars'e(bet tik todėl, kad turėjo vietoje - 24,66eur). Originalas būtų buvęs apie 39eur. Pravaliau viską ratlankių valikliu(kad matyčiau, jeigu kur nors sunksis), prapūčiau suspaustu oru ir susukau naują daviklį. Naujai pildant freonu sistema lygiai taip pat puikiai laikė vakuumą, tik sunkokai pildėsi(iš pradžių greit dėl vakuumo, paskui laaaabai labaaai lėtai). Įjungus patikrinti, viskas čiki, sankabėlę pritraukė ir nebeatmetė. Manau, kad kol buvo nedaug freono, daviklis nesugaudydavo kritinės reikšmės ir neatmesdavo kompresoriaus sankabėlės. Tai toks va ir remontas gavosi. Dabar važiuoju ramus atvėsęs