2,4 savininkai irgi važiuoja operuotis tų pačių auglių ir turbūt mažai kas šaukia "nenene, tik nekelkit man parametrų!" Kad jau prie pliusų paminėjom variklio garsą, tai arklius ir niutonus irgi gal kažkur reikia bent paminėt. Tiesiog mažai kas tai laiko minusu. Bent jau iš mano pažįstamų.
Bet grįžtam prie mano praeito komentaro esmės - kas iš tų arklių ir sukimo, jei tas vargšas vienas varomas ratas sunkiai net su 1.9 JTDm galia susitvarko?
Na ok, autostradoj važiuosi greičiau su 2.4 JTDm, nei 1.9 JTDm. Bet su 2.4 JTDm tiesiog greičiau privažiuosi radarą ar nežymėtą patrulį ir padėsi teises į stalčių.
Pagrindinė 159 problema - svoris. Nesveikai per sunki ji ir užmuša visą vairavimo malonumą. 2.4 JTDm šitą situaciją dar pablogina :-/
4-i varomi - atskira kalba.