Kiek zinau maziausia yra 120ag, 8v 1.9. (gal ir 115ag buvo, bet nemaciau tokios). Nors AG ir mazai, bet Nm pilnai pakanka, kad prie sedynes prispaustu kiek labiau, nei koks 2.0ts. Aisku, tas momentas iki kokiu 3rpm, tad dziaugsmas ilgai netrunka, o tada jau ts pradeda spausti panasia jega.
Geriausias variantas siai dienai 1750Tbi, jei kaina ir kuro sanaudos negasdina
Variklis pradedant popierium, baigiant vairavimu stebina savo charakteristikom, kraudamas jtd i vienus vartus, tiek momento, tiek ag atzvilgiu. Apie malonuma vairuoti tbi ir jtd, nera ne ka kalbeti, nesulyginami dalykai. Netgi apsukos prie 100km/h si kart gaunasi vos iki 2500rmp (~2250, jei geria pamenu).
Pas 2.4Jtd pradejo reikstis problemos su sankabom, gal nemasiskai, bet jau ne pas viena keista servise. nm, matyt, per daug, o sankaba jiems per silpna.
Dar vienas naujas brokas isejo su naujausio modelio navigacijom. Daug ju pradeda auksto daznio triuksma skleisti (zirzia). Viena netgi visiskai nauja 159 turim, o jau pasireiske sita beda. Kita buvo 80km nuvaziavus ir metus prastovejus, kita nauja pravaziavus pora tukstanciu. Sitas tiksliai atsimenu. Is kokiu 10 jau 3 "sugede". Paziurejus i jos matmenis, kaip ten viskas sugrusta nieko keisto, kad triuksmus pasigauna. Gamintojas pasak lipduko Magnetti Marelli. Nepirkit su jom.