Jeigu jis visapusiškai idealus, kaina visiškai normali ir tikrai geriau pirkčiau tokią už 10K,kurioje viskas sutvarkyta ir t.t., nei kažkokią užniūchintą už 5k kuri su lyg kiekvienu km važiuojant pateikia po staigmeną.
Kalbant iš esmės, dyzelio išvis nepirkčiau, todėl ir važinėju su 3,2
Kas gali garantuot tuos vadinamai pakeistus dalykus. As, asmeniskai, pardavejais niekad netikiu.
O del dyzelio, kaip kam. Man asmeniskai dyzelis forewer. Turejau benza, turejau dyzeli. Siuolaikinis dyzelis jau ne traktorius, kurio didziausias pliusas buvo, kad uzkurus nereikia sniego nuo masinos valyt, nes pats nukrenta.
GArsas ar drebulys ir lieka tik tuo. Dyzelio išlaikymo kaštai visai kiti ir problemų daugiau. Na čia kiekvieno pasirinkimas. O dėl garantijos kad keista, kartais pažiūrėjus net tik išoriškai į automobilį galima nuspręsti ar gali būti jame kažkas keista.
Kita vertus yra servisai, garažai ir t.t. Jei moki už mašiną 10K, manau nepagailėsi poros šimtų jos išpurtymui ir tuomet 90 proc viskas paaiškės kaip iš tiesų yra.
Taigi iš esančių šiuo metu dyzelinių AR 166 pardavime, tikrai pirmoj vietoj žiūrėčiau šią. Čia mano nuomonė.
Na o kam reikia, sėkmės rinktis.