Gal nereikėtų vienareikšmiškai teigti, kad salono būklė lygu rida. Aišku yra priklausomybė. Sutrintas salonas šį tą signalizuoja: gali būti didelė rida, gali būti ir sunkus vairuotojas (juk iš tiesų sėdynę veikia 40-50 proc. didesnis svoris nei naturaliai, taigi tai jai sveikatos nepagerina) Susitrynęs darmantinas prie bėgių svirties paprastai reiskia automobilio nepriežiūra, salono nevalymą, nes ten papuolusios smėlio kruopelytės greit jį sugadina, jei nesiurbliuojamas salonas.
Mano 166 originali rida 320 000 km.: porankis kaip naujas, vairuotojo sėdynės išorinis kraštas paskilinėjęs. Vairas medinis, tad nesitrina, o pavarų burbulas atseit medinis, tai nuo jo nusitrynus pavarų išdėstymo schema. Sveriu 95 kg, bet neesu didelis į plotį, gal todėl sėdynės visai nieko.
GT na galbūt originalūs 270 000 km: lygiai kaip pas liuduką vairas ties 10:30 patrintas ir pavarų bumbulas
taip pat paskilinėjęs vairuotojo sėdynės išorinis kraštas, bet come on, ten tokia sėdynė, kad iš jos išlipti ir į ją įlipti neužkliūnant praktiškai neįmanoma.
Žodžiu, automobiliai kaip ir aplink 300 000 km, bet panašu, kad artimiausius 100 000 km skylės dar neturėtų išlysti bet kokiu atveju
Mano manymum, plyšęs salonas yra eksesyvaus naudojimo pasekmė, ar tai būtų ypač didelė rida, ar šiaip automobilio nesaugojimas.