Vanagiux klysti. Jai pasitryne sonai tai rodo tik 1,kad vazinejo pavalgyt megstantis dede kuris sveria daugiau kaip 120 kg,o jo plotis panasus i ugi. O prie raciago paplysusi dermantina aptikt tai normalu.
Neprasitrina salonai jokiai masina po 150-200k km, savo akimis as mates labai daug automobiliu su realiomis 350-400k km ridomis - ten ir tai salonai nebuna susitrine baisiai, mano patirtis su italais - kiek maciau "pasidevejusiu" salonu - visos iki vieno buvo begusios >350k km. Pats neviena itala turejes ir aplinkoje tokia technika vairuojanciu apstu, tad maziau tikekit pasakomis apie storas tetas ir dezius kurie prisikarte po 100 ziedu sugadina vairo oda po 150k km ir sedines sutrina. PASAKOS.
Is uzsieniu grizta su mazomis ridomis tik dauztos, arba nedauztos su didelemis ridomis, tame reikale siek tiek sukuosi ir patikekit manim - tai ka sakau - teisybe. Neseniai grizo MiTo su 114k km realia - po avarijos sove airbagai, visas buvo sutvarkyta, pakeista panele, sudeti kiti airbag, sutvarkyta geru meistru ir uzkelta ant tralo, lygiai taip pat daugelis kitu masinu. Pradzioje parduoti bandoma tokia kokia grizo, jei neperka - tvarkoma ir parduodama tokia "ledine". Turetu greitu metu islysti 2008, 147, juoda "ledine"
Lietuviai tikrai yra buki, pats matau kaip perka "idealias" masina, nors ir sutvarkytas gerai, bet po avariju ir sventai tiki ju bukle, o niekur neimanoma pamatyti kad buvo dauzta, jokio VIN kodai, niekas to neparodo, tad maziau tikekit. NIEKAS neparduoda uzsienyje pigiai automobiliu su 100-150k km rida kuriems nieko nebuve, to nebuna.