Loterija tik tokia, kad pats neapsiziuri jos, todel negali samatos susidaryti. Pazistamas tavo, galetu daugiau apziureti ja ir paieskoti popieriu, gal yra saskaitu su neseniai atliktais darbais, bet vargu ar ten kazkas bus daryta su ja pastaraisiais metais. Pakabos ir dirzu keitimo kainas gali susiplanuoti +-, o del rudziu, nieko nesuplanuosi nemates, gal ten nieko baisaus, o gal jau kiaura viskas.
As panasiu masinu ne viena nupirkes norveguose, jei buciau atvedinejes jas iki normalios bukles vietoje, pas vietinius servisus, su vietinem dalim, nei vienas projektas nebutu apsimokejes, nei sau vazinetis, nei pardavimui. Bet kai detales gaudavau nebrangiai lt, ir nemazai pats ju keisdavau, kokiais 2 atvejais is 3 rezultatu likdavau patenkintas, ir geras auto gaudavosi gerokai pigiau no rinkos kainos, ar sau pasiliekant ar parduodant. Taciau, kaip atskaitos taska imant min lt atlyginima, tai samata virsydavo ne viena ju. Is mazos sumos uz auto, rezultate gaudavosi labai nemaza suma visais atvejais, nes apleistuose visada iskyla dar bent kelios nenumatytos problemos.
Svarbiausia kebulas, kad butu geras, visa kita sutvarkoma beveik visais atvejais pigiau ir ilgaamziskiau, nei papuves kebulas.
166 kainos orientacijai:
http://www.dba.dk/biler/biler/maerke-alfa-romeo/modelalfaromeo-166/?sort=priceMan si visai patiko, uz panasia suma V6 galima paimti (vaziuojanti ir "tvarkinga" su pora padevetu vietu, papildytas AC, reikia tik dirzus pasikeisti)
http://www.dba.dk/alfa-romeo-166-25-v6-24v/id-1022130753/Kad Danija grazina 50-100k kr uz auto eksporta, tai yra nesamone, nebent auto nebuvo registruota toje salyje ir visi tie mokesciai nebuvo sumoketi. Masina pigi bus tik tuo atveju, jeigu jos remontuoti ten nebeapsimoka. Na, netikiu as tokiais stebuklais
O tam remonto neapsimokjimui, tokiu metu masinai pilnai pakanka pilno vaziuokles perinkimo, dirzu keitimo ir dar padazyti vienur kitur.