Autorius Tema: Neuzkuriu JTD  (Skaityta 26047 kartus)

Agent009

  • Svečias
Neuzkuriu JTD
« Įrašytas: 2010-01-11 18:44 »
Sveiki, noriu paklaust kas dar gali but kad neuzkuriu savo alfos, zodziu pasikeiciau viska ka pirmoj eilej reiktu pakeist pries ziema, (Zvakes, kuro filtra)uzejo salciai ir viskas labanakt, uztempt lengviausiai uzsitempe pora prasukimu ir yra, pasitikrinau generatu krauna puikiai, vistiek kaip tik rytas taip as nevaziuoju, uztempus pasildziu, kures visa diena, bet ir tas kurimasis neaikus kad ir silta kartais pagriebia is trecio ar ketvirto sukimo, salerka nenuseda susitejau permatomas slangutes, tai siandien nusipirkau nauja akuma 100AH 900A, tai uzkuriau bet ir tai vos vos is kokia 8 ar 10 sukimo,nors silto varikly dabar uzsuka daug lengviau, nei pries tai su senu akumu! gal kas zino kur dar cia problema gali but, siurblys ar koky velnia pareina!??? :angry:

Neprisijungęs kleoba

Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-01-11 19:09 »
Jei dar netikrinai, pasitikrink starterį. Ypač jei lengvai užsikuria traukiant. Jei starteris pavargęs, gali sukt, bet neužkurt. Man su kita mašina vasarą taip buvo - iš pažiūros suko normaliai, o pasirodė, kad per silpnai. Sutvarkė starterį ir bėdos baigėsi.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-01-11 19:18 »
pasidaryk diagnostika gal kuro slegio magnetas nepakelia kuro slegio iki reikiamo... ir pasitikrink gal pakaitinimo zvakes ciki bet neveikia pakaitinimo zvakiu rele ir zvakes net nekaitinamos...
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Agent009

  • Svečias
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-01-11 19:47 »
jo del zvakiu ir as buvau suabejojas, tai po viena issisukes prijunges prietos viskas kur visad juges tai atrodo visos zvakes kaista tvarkingai, reiks dar ta sklende patikrint, tik nelabai issivaizduoju kaip ja patikrint, cia pas kokius meistrus reik varyt!!!? :begam:

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-01-11 19:52 »
Meistru sarasas yra tam skirtoje temoje, prisegtoje auksciau. :) :mzp:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-01-12 10:17 »
tu savo paqkaitinimo rele patikrink, palik masina kieme kad ataustu. tada pasiimk veikiancia zvake, ant jos uzmesk laida nuo savo zvakiu, ir pacios zvakes korpusa glausk prie minuso arba korpuso variklio ijuk degima ir ziurek ar kaista...
o kuro slegio magneto patikrinimas tik diagnostika... reik ziuret koks startinis kuro slegis, jei neklystu jis turetu but tarp 200 ir 400 baru
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Agent009

  • Svečias
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-01-12 16:25 »
Jo dekui Fragziukas  :du:, bandysiu visus tuos dalykus patikrint ir kuo greiciau!!! a cia seip klausimas klaipedieciams gal kas zino kur normaliai diagnostika daro, nes kiek zinau sunku su jom, babkes nuluba ir nulis rezultatas!?  >:D

Neprisijungęs evildevil

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 152
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-01-12 20:37 »
Laisvų apsisukimų metu  siurblys sudaro apie 350 Bar slėgį, o variklio užvedimui reikia ne mažiau kaip 250 Bar slėgio.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-01-12 20:47 sukūrė evildevil »
Buvo AR 164 TD

Dabar AR 166 JTD

Neprisijungęs Eco

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 892
  • Karma: +10/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-01-15 14:15 »
pas mano 2.4jtd ant laisvu stovi 300-303 bar. vakar tikrinau
« Paskutinį kartą keitė: 2010-01-15 14:17 sukūrė Eco »
Buvo: 146, 164 3.0 2 vnt, 156
Yra : 147 , Alfetta

Agent009

  • Svečias
Ats: Neuzkuriu JTD
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-01-21 18:22 »
sakykit ar cia yra kiek teisybes ar vel knisa prota meistrai! del to neuzkurimo variau pas dyzelistus jie man deagnozavo kad nesudaro slegio, sako reikia tikrint purkstukus, sakau tikrink, patikrino sako dviem amen, klausiu ar del dvieju gali nesivest ryte, a jo atsakymas nu gal ir gali paskitu yra buve kad vienas nedirba ir nesikuria, ar taip buna? ir jai tvarkyt ta purkstuka, kokia panasiai reali kaina, sitie uzsiplese 400Lt. a tai cia sveika kaina ar cia tik man taip ziauriai atrodo, zinau kad naujas 1000 salone, bet ka ten reikia tvarkyt uz 400lt!? gal kas turejot reikalu su taip pukstukais??? plys help nes cia pokolkas nusimato nerealios islaidos pagal tuos "dyzelistus"  ::)  ???