Autorius Tema: sildymo sistemos tvarkymas  (Skaityta 48607 kartus)

Neprisijungęs oblius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 108
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
sildymo sistemos tvarkymas
« Įrašytas: 2009-12-02 20:34 »
sveiki,
kadangi pagaliau issprendziau savo problema tai noriu pasidalinti su jumis, manau kai kam pravers.
taigi maniskej buvo tokia problema - sildymo sistema nesilde salono. Tik uzvedus masina ir pasilus varikliui siek tiek papusdavo siltesnio oro ir viskas - tada pucia tik salta. o yjungus max rezima priekinio stiklo nuputimui sildymas veikdavo. zodziu arba saltas arba karstas max rezimu.
pirma ka padariau- pakeiciau salono oro temperaturos dacika (kur su varikliuku), nes tas zyze.  (1 pav)
Pakeitus nebezyze daugiau bet su siluma niekas nepasikeite. Tada pakeisti kiti like du oro temperaturos dacikai - prie keleivio koju priekinej konsolei ir uz mago (2 pav.). Nors vienas buvo paluzes, bet juos pakeitus nieks nepasikeite.tada isimtas temperaturos reguliavimo varikliukas prie peciuko (3 pav.), ir kaip kazkurie kolegos cia buvo rase - persukti dantraciai (4 pav.). Rezultatas - pucia tik karsta ora. Tada vel isimiau ta reguliatoriu ir pastaciau atgal. - Jasna kad ne tame problem. Ilgiau stebint peciuko reguliavima pakisus makaule po isardytu bardacioku ir malant apiputimo rankenelem pastebejau, kad siluma reguliuojantis varikliukas dirba t.y. kartais pasukineja peciuko svirtele nuo kurios priklauso siluma, bet nereaguoja y silumos reguliavima. Pakeitus pacia apiputimo valdymo deze problema issisprende. uz valdymo deze aciu detaliu magnatui Taurui :D 
P. S.: visas sitas procesas truko 2 metus :D

pirmos 3 foto kaip matot ne mano
« Paskutinį kartą keitė: 2009-12-02 22:02 sukūrė oblius »
Buvo:
VAZ 2105 1.5 :D
VW Golf 1.8
BMW 318is
BMW 730
AR 156 1.8 TS

Yra: AR 156 1.8 TS

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2009-12-02 21:51 »
o kas ten per deze, apie kuria cia tu? as ta sistema irgi susitvarkiau, tik uz dyka ;) pas mane kaimyne karsta visada, ten kazkur buvau jau aprases
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs oblius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 108
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2009-12-02 22:00 »
centrine konsole sita su trim reguliatoriais - kiti dar kompu vadina. pas mane deja karstos kaimynes nera, tik silta zmona :D
« Paskutinį kartą keitė: 2009-12-02 22:04 sukūrė oblius »
Buvo:
VAZ 2105 1.5 :D
VW Golf 1.8
BMW 318is
BMW 730
AR 156 1.8 TS

Yra: AR 156 1.8 TS

Neprisijungęs Koba

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 122
  • Karma: +0/-0
  • Vilnius,AR parduota
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2009-12-02 22:21 »
O galima placiau,kur ten randasi ta valdymo deze, nes pas mane panasu irgi tokia problemma yra,kaip pastebejau. Tik pas mane stovint ant 21*C ispradziu pucia silta ora, o paskui pradeda saltesni pusti, as ijungiu ant pacio karsto ir atgal ant 21*C ir tada pradeda vel pusti siltesni ora, bet as kaip pastebejau pas mane praleidzia biski ta krishke,kur i bakeli pilti antifriza,tai galvojau kad del to problemos. Ir aplamai,pas mane varyklio temp. nepakyla iki 90*C, o kaz kur per viduri tarp 50 ir 90

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2009-12-02 22:25 »
Jei darbine temp. nepakyla iki 90 - faktas kad arba pas tave 83 laipsniu termostatas, arba ji tiesiog blogas. Siaip termostats atsidaro arti 88 laipsniu, tad gerai pasylus automobiliui tokia ir turi buti darbine temperatura. Jei esant siltam varikliui temp. nusileidzia zemiau 70-keisk termostata.
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs oblius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 108
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2009-12-02 22:31 »
sita valdymo deze, tiksliau turbut valdymo blokas yra pavaizduotas 3 zinutej. jis issiima isemus maga, pavaru svirties apdaila, pelenine ir visa centrines konsoles apdailos plastmase nuemus. nemanau kad pas tave problema su ausinimo sistema. Kad is pradziu pucia siltesny o veliau vesesny ora tai gerai - reiskiasi temp. matavimo dacikai veikia. O tai jei pastatai kad pustu karsciausia ora pucia ar ne? ar tas pat kas ties 21?
Buvo:
VAZ 2105 1.5 :D
VW Golf 1.8
BMW 318is
BMW 730
AR 156 1.8 TS

Yra: AR 156 1.8 TS

Neprisijungęs Koba

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 122
  • Karma: +0/-0
  • Vilnius,AR parduota
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2009-12-02 22:33 »
Jei darbine temp. nepakyla iki 90 - faktas kad arba pas tave 83 laipsniu termostatas, arba ji tiesiog blogas. Siaip termostats atsidaro arti 88 laipsniu, tad gerai pasylus automobiliui tokia ir turi buti darbine temperatura. Jei esant siltam varikliui temp. nusileidzia zemiau 70-keisk termostata.

Tai kad buvau uzvaziaves i servisa, sakau termostatas ar stringa ar uzstrigo, nes neisilo gerai varyklis, o jei ilgai stovi vietoje, tai temperatura kila iki 90*C, gal net ir daugiau 95*C, bet atvaziavus i servisa, paziurejo slangus ir pasake, ir parode kad virsutinis slangas karstesnis uz ta,kuris apacioje, sako reiskia jis dirba

Neprisijungęs Koba

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 122
  • Karma: +0/-0
  • Vilnius,AR parduota
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2009-12-02 22:35 »
sita valdymo deze, tiksliau turbut valdymo blokas yra pavaizduotas 3 zinutej. jis issiima isemus maga, pavaru svirties apdaila, pelenine ir visa centrines konsoles apdailos plastmase nuemus. nemanau kad pas tave problema su ausinimo sistema. Kad is pradziu pucia siltesny o veliau vesesny ora tai gerai - reiskiasi temp. matavimo dacikai veikia. O tai jei pastatai kad pustu karsciausia ora pucia ar ne? ar tas pat kas ties 21?
Pucia gerai ir karsta, bet atstacius atgal i 21*, tai jau ne toki saltesni pucia, o siltesni nei buvo iki to momento

Neprisijungęs a.zart

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 235
  • Karma: +1/-1
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2009-12-02 22:40 »
Jei darbine temp. nepakyla iki 90 - faktas kad arba pas tave 83 laipsniu termostatas, arba ji tiesiog blogas. Siaip termostats atsidaro arti 88 laipsniu, tad gerai pasylus automobiliui tokia ir turi buti darbine temperatura. Jei esant siltam varikliui temp. nusileidzia zemiau 70-keisk termostata.

Tai kad buvau uzvaziaves i servisa, sakau termostatas ar stringa ar uzstrigo, nes neisilo gerai varyklis, o jei ilgai stovi vietoje, tai temperatura kila iki 90*C, gal net ir daugiau 95*C, bet atvaziavus i servisa, paziurejo slangus ir pasake, ir parode kad virsutinis slangas karstesnis uz ta,kuris apacioje, sako reiskia jis dirba
Na virs 95 tai tikrai neturi lipti temperatura, motoras kaista. Jei taip temperatura ir toliau kils netoli ir galva perkaitinti. Pas maniske 1.9 jtd kazkada iki 110 kildavo autostradoje, tai krisdavo iki 70 mieste. Nors abieju slangu buvo jauciamas temperaturinis skirtumas ir salone "afrika". Variantas kad pas tave daviklis grybauja ant termostato, taciau nzn. ar jis keiciamas atskirai, man tais laikais jo nieks atskirai nepardave, teko keisti termostata (140 lt), po pakeitimo-viskas super, 90 ir psio nei maziau nei daugiau.
Ex:
Alfa Romeo 156 98' 1.9 JTD 77KW
Lancia Lybra SW 01' 2.4 JTD 103KW
Now:
Alfa Romeo 156 SW 02' 110KW

Neprisijungęs Koba

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 122
  • Karma: +0/-0
  • Vilnius,AR parduota
    • Žiūrėti profilį
Ats: sildymo sistemos tvarkymas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2009-12-02 22:44 »
Na jauciu reikes bandyti ir man pakeisti ta "kriske" ant bakelio, kad sandary butu ir pakeisti termostata