Žiaurūs vaizdeliai su tais pėsčiaisiais.... ypač kur tą moterį su vaiku partrenke
Bet nemaža dalimi atvėju ir pėstieji nesisaugo, eina nė nepasidairydaimi į šalis, nesvarbu kad viena mašina sustojo praleisti, nežinai kaip pasielgs gretimoje juostoje važiuojantis. Dar kas būdinga kai kuriems gatve kertantiems tai tai, kad nepaiso šviesoforo siganlu, pačiam oj kiek kartų teko matyt kada degant raudonam, be jokių skrupulų eina per gatve
Bet čia turbūt toks elgesys būdingas tiems pėstiesiems kurie patys nėra vairuotojai, kuomet vairuotojui tenka pabūtu pėsčiuoju tai tada kažkaip labiau susimasto, jog gatvėje be jo dar yra automobiliai ir reikia elgtis atsakingai bei atsargiai.
Kas liečia ekstremalias situacijas vairuojant, taip, reikia kad ruošiant naujus vairuotojus būtu mokoma kaip elgtis iškilus nenumatytai situacijai kelyje, tačiau manau kad tai kardinaliai nepakeistu reikalų į gerjąją pusę. Esmė tame, kad norint išmokti kaip elgtis kai automobilis tampa nevaldomas ar susidaro kokia kitokia ekstra situacija neužtenka atlikti keletą imiaticinių važiavimų vairavimo mokyklose, kad išmoktum ir žinotum kaip elgtis tokiose situacijose turi tuos įgudžius tobulinti nuolat. Čia kaip su kokia nors užsienio kalba, nesvarbu kad mokykloje tu ją gal ir gerai išmoksti, bet jei gyvenime niekur jos nenaudoji po kurio laiko pastebi, jog jau nebelabai bemokėtum ta kalba su kitu žmogum susikalbėti. Tačiau anaiptol neteigiu, jog nereiktu tokios ekstremalaus vairavimo dalies įtraukti į vairuotojų rengimo programas, nes net jei ir vienas vairuotojas iš kokio šimto po tokios dalies praėimo išvažiaves į gatvę suvaldytu automobilį kritiniu momentu ir išgelbėtu sau ar kitam gyvybę ir tai jau būtu labai labai gerai.