Kad, ateity aiškiau būtų kas vartys tema rezumuokim biki
156 amortizatoriai nesiskiria pagal variklio kubatūrą, skiriasi tik galiniai pas sedaną ir SportWageną (Stock)
Spyruoklės skiriasi pagal kubatūrą, dažn. skirstomos 4 arba 5-6 cilindrams, arba dar smulkiau prik. nuo gamintojo.
Gerb. kolegos patirtis leidia daryti išvada: kad iki 30mm sužeminimui nereikalingi trumpesni (Sport) amortizatoriai
, na bent jau 4-cilindrikam
SportWagon skiriasi galiniai amortizatoriai nuo sedano !!!
Taip pat nusibaigus galiniams amortizatoriams ir keičiant juos, būtina išsiaiškinti ar jūsų 156SW be savireguliuojančios pakabos ! NIVOMAT SelfLeveling vadinas, kaina tokių amortizatorių, na pasakykim taip, kainuos kaip Bilshtein B12/B14 paketas
!!! Norint išlaikyti normalų auto auštį gale reikalingos ir paprastos galinės spyruoklės !!!
spalva spyruoklių ar amortikų nieko esminio nesako ! Tik tiek, kad 95% nesnadartinė, neorginali detalė.
Tai tiek tų rezume
Ar esat kas ką gero blogo girdėję apie Koni STR.T amortizatorius ?
NE TAI NE VISŲ LINKSNIUOJAMI GELTONI REGULIUOJAMIAr Sachs Super Touring amortizatoriai dvigubos kameros ? (twintube) šiaip indomu, nes kataloge susivėliau
Gal kas turit žinių kurios spyruoklės kietesnės, H&R ar Eibach ?
Ir pabaigai seilę pavarvyt http://www.alufelgenland.de/shop/index.php (Vokietija) Einzeldämpfer - amortizatoriai
Federn - spyruoklės
Sportfahrwerke - Pakabos komplektai (suspension kit)
Gewindefahrwerke - coilover'iai
P.S. Kainos geros ir pristatymas nebrangus
Dėkoju už dėmesį