Labai įdomi tema, ir labai reikalinga info mano atveju, bet....
Juokas ima kai kai kurie pasakymą "sport amortikai" iskart sinonimu laiko KONI geltonus reguliuojamus

Esmė manau kad autoriaus 156 SP1 amortizatoriai nusibaigė ar tuoj susibaigs ir ieško kuom pakeist, jei tai sedanas tai tikrai SP1, 2,3 ar Veloce ar dar kaip vadinsim ištikrųjų buvo "sport" amorizatoriai. "Sport amortizatoriai" šiuo atveju pirmiausia reiškia, kad jie trumpesni (trumpesnis shtokas) nes SportPack sedanai turi žemesnes spyruokles ~ -25mm lyginant su standartu.

Kas liečia tikrinimą pagal kodus tai tikrai
kiti/kitokie numeriukai 
Jei tai SportWagonas, tai sport paketas ejo be sport pakabos

Dėl tų taškų ant spyruoklių tai žalias/raudonas reiškia priekį/galą, ar atvirščiai

O ne kietumą !

Kadangi keisiu spyruokles, o jei jau keist tai norisi trupuciuka zemesniu dėl "vaizdelio" tai: Teoriskai...

AR LABAI JAU SVARBU DĖTI TRUMPESNIUS AMORTIZATORIUS JEI "DROPAS" NEDIDESNIS NEI 30mm

Būtų indomu išgirst patarimų amortizatorių tema, kai pakaba žemesnė t.y. SportPack ar tiesiog imestos spyruoklės iki -30mm pvz Eibach pro