Autorius Tema: Automobiliu Chip'avimas:  (Skaityta 89520 kartus)

Neprisijungęs sani

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 92
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #150 Įrašytas: 2015-04-28 23:49 »
Brolis su 166 jau 3 metus vazioja jokiu bedu.

Neprisijungęs rcl123

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 3
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • www.fiatas.lt
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #151 Įrašytas: 2015-04-29 06:56 »
Kaip su 2.4 JTD 20V 129kw čipavimu? Laiko originali sankaba su smagračiu ar irgi, kaip 100kw varianto - ant ribos?
čipavimas čipavimui nelygus - viskas priklauso kaip yra paskirstytas traukos apribojimas sūkių  diapozone , jeigu NM nesvietiškai užkelti sūkių pradžioje ,tai aišku kad sankaba kenčia ir tik laiko klausimas ,kada ji pradės slysti.
FIAT / AR / OPEL / SAAB turbodyzelinių variklių galios kėlimas , kiti programavimo darbai .

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #152 Įrašytas: 2015-04-29 20:05 »
Savaime suprantama, tik gasdina, kad tiek smagratis, tiek sankaba yra naudojama tik šiam motorui, kuris ėjo tik į kelis modelius, ko pasekoje aftermarket dalių greičiausiai net su žiburiu nerasi.

Na, o potencialias 2.4 JTD 20V yra nerealus:
https://www.youtube.com/watch?v=0XFHhf85bVk&feature=youtu.be
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #153 Įrašytas: 2015-04-29 21:00 »
Savaime suprantama, tik gasdina, kad tiek smagratis, tiek sankaba yra naudojama tik šiam motorui, kuris ėjo tik į kelis modelius, ko pasekoje aftermarket dalių greičiausiai net su žiburiu nerasi.

Na, o potencialias 2.4 JTD 20V yra nerealus:
https://www.youtube.com/watch?v=0XFHhf85bVk&feature=youtu.be
keramikines sankabos, smagratis yra padaromi, nebutina ieskoti parduotuvese ;)
o kur tu lakstysi su 2.4jtdm gatvese ar trasoje?
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 543
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #154 Įrašytas: 2015-05-04 12:11 »
Savaime suprantama, tik gasdina, kad tiek smagratis, tiek sankaba yra naudojama tik šiam motorui, kuris ėjo tik į kelis modelius, ko pasekoje aftermarket dalių greičiausiai net su žiburiu nerasi.

Na, o potencialias 2.4 JTD 20V yra nerealus:
https://www.youtube.com/watch?v=0XFHhf85bVk&feature=youtu.be

Ta mašina originaliai per 8.3 iki 100 įsibėgėja. Tam video per 5 sekundes. Čia jau absurdas.
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #155 Įrašytas: 2015-05-04 13:51 »
Alfaowneryje yra aprašyta kaip tai pasiekta. 350 AG šitam varikliui nėra riba.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #156 Įrašytas: 2015-07-13 10:40 »
As tai gal ne i tema, bet is cipavimo patirties...

Maniske senoji alpa 156 po programavimo atsuko ant stendo 103kw ir 325NM. Rezultatas buvo dziugus (standartas 81kw).
Dumu nera, valyna, bet virs ~3500 - triuksmo daugiau nei naudos... Tada as su savo "pretenzijom" atgal, tai "paskubom" buvo padaryta kita programa, valina virs ~3500rpm daug smagiau. Zemom pavarom daznai uzsuku iki "redline". Tas mano dizelis cipuotas jau ~4 metus taip kankinamas. Dumu nera, tepalu neryja. Turbina ta pati, nieks neremontuota.... bet as ne apie tai....
Po apsilankymo antra syk perprogramuot ant stendo nesukta, tai tiksliai nezinau niek KW/NM, bet aiskiai jauciasi, kad diapazone nuo ~2500 iki 3500rpm trauka yra mazesne nei su pirmaja programa, kur stipriau valyno iki 3500rpm, bet po to labai stipriai "issikvepdavo" Dabar nuo 2500rpm iki 3500rpm trauka lyg mazesne siek tiek, bet sukasi smagiai ir gerokai didesniais sukiais nei 3500rpm, ko pries tai nebuvo  ::)

Tai klausimas toks, kodel negali suprogramuot to dizelio, kad trauka butu prie mazesniu RPM tokia kaip su "1ma" programa ir virs ~3500rpm kaip su "2antra"? Gaunasi arba daug galios iki ~3500rpm, arba jos siek tiek maziau iki ~3500, bet po to sukasi daug maz tolygiai iki ~4500rpm "neissikvepia taip" Na tikuosi supratot apie ka as cia...
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #157 Įrašytas: 2015-07-13 10:56 »
Cia gali buti daugiau pojucio skirtumas del NM ir pan. Kreive is principo geri programuotojai gali padaryti tokia, kokia tu nori. Gali buti, kad toj pirmoj programoj tiesiog budavo labai zemai maksimuma pasiekia, o po to padare, kad truputi auksciau butu ir del to greitejimas yra tolygesnis. As kaip suprantu, gero cipavimo rezultatas, bent jau kasdieninems auto yra tai, kad butu kuo lygesne kreive. Galiu ir klysti.

Bet visais atvejais yra apribota tavo auto galia dviem dalykais: oru ir kuru, o tada jau lieka tik zaidimas, kada ta kura su oru ir kiek jo paduoti.

Yra cipavimo tema, galima i ja perkelt.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-13 11:01 sukūrė tiesiogAS »
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #158 Įrašytas: 2015-07-13 11:10 »
Cia gali buti daugiau pojucio skirtumas del NM ir pan. Kreive is principo geri programuotojai gali padaryti tokia, kokia tu nori. Gali buti, kad toj pirmoj programoj tiesiog budavo labai zemai maksimuma pasiekia, o po to padare, kad truputi auksciau butu ir del to greitejimas yra tolygesnis. As kaip suprantu, gero cipavimo rezultatas, bent jau kasdieninems auto yra tai, kad butu kuo lygesne kreive. Galiu ir klysti.

Bet visais atvejais yra apribota tavo auto galia dviem dalykais: oru ir kuru, o tada jau lieka tik zaidimas, kada ta kura su oru ir kiek jo paduoti.

Yra cipavimo tema, galima i ja perkelt.

Na su naujesne programa ta "turbo duobe" jauciasi maziau ir trauka tikrai geresne didesniuose sukuose, bet to tokio stipraus "uzsiputimo" prie ~2500rpm neliko... O ir prie dideliu sukiu >3500rpm trauka tikrai pasikeite...
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Atsakymas #159 Įrašytas: 2015-07-13 11:20 »
reiskia tolygiau didina oro ir kuro kieki :) Pirmoj matyt tiesiog prie 2500 uzpucia viska ka turi ir greit issikvepia, nes nebepakanka agregatu pajegumo.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)