Audriuk> purkstukus po tokio valymo pasikeist biski brangiau nei juos sureguliuot...
o del voztuvu... taj jei tas priedas dar ir nuo voztuvu nuosedas nuvalo taj man paaiskink kokiu principu taj yra padaroma? ogi priedas uzkelia degimo temperatura, as taj bijociau sudegint voztuvus...
o kaip tu pakomentuosi faktą, kad pats gamintojas mauale rašo, kad kas kažkiek km pataria naudoti degalų priedus? neįsivaizduoju tavo argumentų prieš gamintoją
ir iš vis visada tampa labai jautri diskusija kai tik paliečiama tema apie alyvą, priedus ir pan.
visi patampa ekspertais. kas remiasi patirtimi, kas tiesiog įsitikinimais, nes kaimynai taip kalba, kas gamintojo rekomendacijomis, kas etiketėmis ir pan. o realiai vos vienas kitas argumentuotai gali kažką paaiškinti. ir tas, kuris bent kiek argumentuotai išdėsto, dažniausiai būna netoli to, ką gamintojas rekomenduoja. jei žmogus visą gyvenimą praleidžia garaže (ne fragziukui taikau - bendrai) ir neįsivaizduoja kaip gali būti kitaip, tai čia jo bėda. yra žmonės, dirbantys laboratorijose, atlieka tyrimus, skaičiavimus ir krūvas eksperimentų. taip pat yra labai sėkmingų bendrovių, kurios dirba ir gamina įvairiu priedus. nekyla klausimų, kad jei ten tikrai būtų blogi produktai, tos įmonės taip ilgai negyvuotų ir neturėtų gero gamintojo vardo? visur reikia pamastyt ir taikyti atitinkamą produktą pagal paskirtį. jei nežinai kaip, pasitarti su tais, kur išmano. čia gi taip pat kaip ir su vaistais. jei galva praskelta, tai negersi gi aspirino, eisi pas daktarą, kad susiutų. analogas, kad jei reikia mechaninio įsikišimo varikliui, tai pilk nepylęs tų priedų, jie nepadės. o netvarkant, variklis visai pabirs ir tada priedai bus kalti, nes pyliau pyliau, bet užkalė variklis
