tačiau ar ne per didelė prabanga studentui
Remonto kaina (ir ne tik remonto) ne visada deretu skaiciuoti tik pirmine valandine ikanio israiska, todel, kad:
1. Servise, kur valandos ikainis mazesnis, nereiskia, kad tas servisas neuztruks ilgiau tiek, kad valandos ikainis susilygintu, su brangesniojo, ar net ji pralenktu.
2. Servise, kur ikainis mazesnis (tarkim ir pacio darbo), bet jis neturi geru rekomendaciju, niekas negarantuoja, kad sutvarkys automobili kokybiskai ir nereikes is pigesnio vel vaziuoti i brangesn, veliau kreiptis i vartotoju teises (nes daznas jokios kaltes ir zalos nepripazins), del pigesniojo broko zalos atlyginimo, o gal net ir pakliuti i eismo ivyki, kuriame kaltes is serviso puses, zinoma nebus. Taip pat ir del nekokybiskai pakeistu ir del to sugadintu daliu, kaltas, zinoma, busite, tik jus ir tikrai ne tas pigesnis servisas.
Tai nereiskia, kad brangesnis servisas visada bus geresnis, daznai buna net atvirksciai, bet jeigu autoficina ar zazas darytu broka ar bent jau daryti ji daznai, apie juos nebutu tiek geru atsiliepimu. Ir tai nera del to, kad jie yra daugumos cia esanciu pazistami ir t.t., kaip galbut, naujokai gali pagalvoti (tipo, stumiam savus), yra ne vienas is to pacio rato jau seniai isbrokuotas servisas, taigi, atsiliepimai apie juos nesaliski ir tikri
Viska apsvarscius, pastarasis studento klausimas gali persiformuoluoti i klausima: "ar nebus studentui per didele prabanga, vaziuoti i neaisku koki servisa, viliojanti tik grazesniu, bet neuztikrintu valandiniu ikainiu (dazniausiai mazesni, nes studentui saskaitos nereikia, todel, bus be peveem - arba tarp kabuciu, ir be garantiju)?".