Autorius Tema: netraukia is vietos staigiai paspaudus gaza Alfa 156 2.0TS  (Skaityta 35311 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: netraukia is vietos staigiai paspaudus gaza Alfa 156 2.0TS
« Atsakymas #70 Įrašytas: 2017-12-19 18:35 »
tai kad cia manau beveik visom T.S. alfom toks pat reikalas. ieskojau ir as ilgai sitos bedos, issivaliau visas imanomas slangas, kurios susijusios su oro padavimu i varikli. rezultatas buvo geresnis nei pradzioj, bet lagas iki ~2500 rpm vistiek liko, nors ir sumazejes. is uzsienio forumu isitikinau, kad alfai tai budinga ir nebelabai suku galva del to...

Senas postas bet vistiek...
Disco, na nesutikčiau su tuo... Kad ir važiuojant 55kmh ramiam kely retkarčiais įmetu penktą pavarą (~1.5k rpm) o esant reikalui to staigumo per akis ir greitis sukyla mygom šaibų nepermetinėjant.  ;)

Greičiausiai tai ką skaitei "is uzsienio forumu" tai tiesiog analogija Lietuvos pacientų gydymo sistemai. Nerandi priežasties - vadinasi neieškok.   :D
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-19 18:38 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: netraukia is vietos staigiai paspaudus gaza Alfa 156 2.0TS
« Atsakymas #71 Įrašytas: 2017-12-19 21:01 »
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai.  apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.

atjunk temperatūros daviklį (berods ant termostato stovi) ir pažiūrėk kaip tuomet elgiasi auto. bet pasijungus diagnostiką būtų gerai gyvus parametrus pažiūrėti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: netraukia is vietos staigiai paspaudus gaza Alfa 156 2.0TS
« Atsakymas #72 Įrašytas: 2017-12-20 00:20 »
atjunk temperatūros daviklį (berods ant termostato stovi) ir pažiūrėk kaip tuomet elgiasi auto. bet pasijungus diagnostiką būtų gerai gyvus parametrus pažiūrėti.


Na aš kai atjungiau šitą tai jokio skirtumo nepamačiau apart temp. rodyklės salome stovinčios ant nulio. Net nebuvo jokio cold start ar motoro aušintuvo full-on. Aišku važiuot nebandžiau.  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-20 00:24 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: netraukia is vietos staigiai paspaudus gaza Alfa 156 2.0TS
« Atsakymas #73 Įrašytas: 2017-12-20 15:50 »
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai.  apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.

Čia jau reikia su diagnostika kiekvieno mechanizmo parametrus tikrint, kokią temperatūrą mato oro srautas, lambda zondas, kokie mišiniai paduodami ir t.t. Tiksliai, jei nesi to daręs anskčiau ir domėjęsis sunkiai nustatysi, todėl iš karto važiuok kas tai supranta, aplink Kauną - Zazas, Vilnius - Autofficina.

Iš to ką aprašei įtarčiau temperatūrinį daviklį arba lambda zondą, nes kai mašina sušyla viskas susitvarko. Dujos irgi įsijungia nuo tam tikros temperatūros įšilus varikliui, tai kaip ir turi ryšio, kodėl šalta nevažiuoja.

Maniškė ex kaprizindavosi tik ką užkurta karštom vasaros dienom, pirmus 200 m. beveik be reakcijos į gazą, kuo daugiau apsukų tuo labiau dusindavosi, staiga atsibudavo ir viskas susitvarkydavo, tuo metu oro srautas (MAF), žvakės buvo nauja, tai nesukau galvos. Kai lauke būdavo vėsiau, tokių fintų nebūdavo, nepriklausomai nuo sezono. Tačiau, vieną kartą po ilgo stovėjimo užkūriau eiliniam track savaitgaliui, ir atsirado problema - startuojant iš vietos dingsta trauka ir apsukos nukrenta iki 500-200 RPM, po sekundės viskas susitvarkydavo ir važiuodavo su šiokiais tokiais pasitampymais. Diagnostika parodė kad lamda zondas nebepažįsta kada mašina šilta, kada šalta tai jį pakeičiau nauju ir viskas išsisprendė.

O tas "lagas" iki 3000 RPM ir pas mane būdavo, tiesiog toks fazių variatoriaus veikimo principas šituose TS varikliuose, kadangi nuo 3000 trauka išlaikoma iki pat galo 7000 RMP, tai kompensuoją tą mini bukumą iki 3000. Man tas netrukdė, kaip tik patikdavo kai prilipindavo prie sėdynių nuo tų 2900-3000 RPM. Pamenu draugą pravežiau, sako: "pas tave turba stovi?? :o:D
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-20 15:53 sukūrė TBi »