O as originala isistaciau keiciant dirzus ir trauka atsirado ir kuro sanaudos apmazejo, arba cia tas efektas, kad viskas ciki suveike
nors ir senasis nebuvo numires, gal tik 10 sekundziu pabudavo dyzeliukas ant salto, poto nutildavo.
Aš su nedaug zyziančiu variatorium važinėjau apie metus (apie 35000km). Prieš savaitę jis buvo pakeistas į visiškai naują. Automobilis iškart atsigavo, pradėjo traukti ir t.t. Ne tau vienam taip buvo.
O beje. Tepalams netaupau, taigi variatorius nuolat "skęsdavo" Castrol, Mobil1 ar Valvoline pilnai sintetiniuose tepaluose, taigi nemanau, kad tepalai labai jau įtakoja variatoriaus veikimą.
Ir dar beje. Jokie remkomplektai ir/ar perrinkimai nepadės. Norit turėt normalų daiktą, kuris veiks apie 150000 km - dėkit naują. Brangus, bet užtai veikia užtikrintai.
