Autorius Tema: Variatoriai ir viskas apie juos:  (Skaityta 71295 kartus)

Neprisijungęs mindes323

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 145
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #80 Įrašytas: 2010-03-20 18:35 »
cia gerai paraklamavo,as taj patyliu apie vrs,o variatorius taj mehanine dalis jis dyla taj jei nedaug buvo isdiles tgai gal ir pades man,o ta xado ka as zn,visie tie priedaj tik prailgina twarkima,jis nepsdarys naujos dalies,taj galim negirt tu s ;Das pabandziau stai keliu rusiu ir xado ir vrs padeda jie kazkiek bet neilgam,tai geriau pakeiti dalis ir ok :alaus: :alaus:

Ar esi mates kas variatoriaus viduje darosi?
ar tu manai kad tas xado variatoriaus dantukus ataugins? Tiek vertas tas tavo komentaras.
Xado tai ne ,,daktaras" kuris atgaivina pardavimui ,,lavonus".
Ai .....tyngiu aškinti.
Alfa Romeo 156 2.0 T.S

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #81 Įrašytas: 2010-03-21 00:12 »
Kiek esu pasiskaitinejes, tai tie varaitoriai kol nauji dirba tyliai kaip ir turetu buti, bet pas kai kuriuos zmones buvo taip, kad tas traskesys atsirasdavo vos po kokiu 5k-7k km. Tai jie tik tiek teatlaiko ar beda kitur?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #82 Įrašytas: 2010-03-21 00:27 »
Kiek esu pasiskaitinejes, tai tie varaitoriai kol nauji dirba tyliai kaip ir turetu buti, bet pas kai kuriuos zmones buvo taip, kad tas traskesys atsirasdavo vos po kokiu 5k-7k km. Tai jie tik tiek teatlaiko ar beda kitur?
Gal mazom apsukom vazineja. Arba retai vazineja. Nors idomu, kur cia atsiranda naujais variatoriais vazinejanciu, gal vienas, du ir yra, bet toks kiekis ne statiska. Ir beda tikrai neturetu buti variatoriuj po tiek km.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

ALFUX

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #83 Įrašytas: 2010-03-21 05:16 »
Kiek googlinau, tai senieji varijatoriai su viena plaukiojancia kreipianciuju dalimi, tai isvis nurasyti, kaip idingos konstrukcijos, o tie kur naujasni ir plaukiojantys du ziedai su kreipianciosiomis, jau skaitomi, kaip patikimi, o be kita ko, tai ant tu dantuku, tiek vidiniu, tiek isoriniu, tai apkrovos irgi neblogos eina :)
O kas link XADO, tai manau naujam variatoriui tai jis tikrai pagelbetu, ir gerokai prailgintu jo tarnavimo laika, kiek tek susidurti su RVS ir su XADO, as rinkciausi XADO,(gal del to, kad daugiau turejau reikalu), ir sitai tikrai veikia, bent jau variklyre :)  bet kiek skaiciau ir girdejau tai metalo keramika turi pora dideliu minusu:

1. Jei nutiks taip, kad nupus galvos tarpine ir paduos vandens i cilindra keramika gali suaizeti, na kaip senas unitazas :), ko pasekoje atsiranda micro nesandarumai ir dar eda ziedus...

2. Apsidirba tik su deimantu, na o kadangi sluoksniukas ne toks jau plonas, tai ir isgrezt reikia ir deimanto dulkes lengvai seda i minkta metala ir nelabai jas eina isvalyt, tad vel turesim ziedu valgyma... Is principo po tokio apdirbimo reiktu gilziuoti cilindrus...

Nors dar su tokiais bajeriais gyvai nesusiduriau, bet kolkas i motora po kapitalkes nesiryztu pilt Xado ar RVS del si priezasciu :)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #84 Įrašytas: 2010-04-04 14:34 »
Ar esat kas nors girdeje toki dalyka kaip variatoriaus uzvirinima?  ;D vienas zmogus uzklause kas taip gali padaryti, nes nenori moketi uz nauja 600lt  :smilie: pasakojo kad kazkam padare ir labai gerai buvo, tai pasidare idomu nors pats ir nevairuoju Twin spark  :)

laurynascv

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #85 Įrašytas: 2010-04-04 20:22 »
manau, kad tai imanomas variantas. tada reiktu ir solenoida atjungti nes jis butu kaip ir nebereikalingas. aisku, butu netenkama kazkiek galios prie aukstu apsuku bet vaziuoti  galima.

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #86 Įrašytas: 2010-04-04 22:22 »
Ar esat kas nors girdeje toki dalyka kaip variatoriaus uzvirinima?  ;D vienas zmogus uzklause kas taip gali padaryti, nes nenori moketi uz nauja 600lt  :smilie: pasakojo kad kazkam padare ir labai gerai buvo, tai pasidare idomu nors pats ir nevairuoju Twin spark  :)
Atsiprasau uz pasakyma, bet kokio b***o pirkti alfa romeo ir poto uzsiemineti tokiom, geros masinos, kastracijom! Jei jau perka zmogus alfa, tegul pirma pamasto ar sugebes ja islaikyti, nes cia ne golfas ir ne bulka, kuriu dalys po 50lt. O su tuo uzvirintu variatorium , tai jei nori vazinet su iskastruota alfa tai tavo reikalas, tik ji jau nebebus tikra AR.

egonomija

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #87 Įrašytas: 2010-04-05 13:57 »
turbiniam varikliui galima ir turbinos sparnuote užvirint, kad nesisuktų - pigiau, nei ją restauruot gi...  ;)
atsiprašau, stengiausi susilaikyti nuo sarkazmo ... negavosi

fiedriux

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #88 Įrašytas: 2010-05-18 16:53 »
perskaiciau visus atsakymus t.t. tai taip ir nesupratau del variatoriaus... verta ji restauruot? (su repair kit, kur buvo nuorodos arba bandyt kazka pritaikyt) pirkt nauja? (moket 500 ir neaisku kiek ilgai jis atlaikys, nes perskaiciau kitiem, kad atsinaujina po 5-7k km) ar uzvirint kaip, kad kazkas minejo..? ar tiesiog parduot alfa ? :))

laurynascv

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #89 Įrašytas: 2010-05-18 19:27 »
del restauravimo, tai kol nieks is cia nebande, tai galima tik spelioti kokie butu rezultatai. labai noretusi tiketi, kad restauravimas pasiteisintu