Kiek googlinau, tai senieji varijatoriai su viena plaukiojancia kreipianciuju dalimi, tai isvis nurasyti, kaip idingos konstrukcijos, o tie kur naujasni ir plaukiojantys du ziedai su kreipianciosiomis, jau skaitomi, kaip patikimi, o be kita ko, tai ant tu dantuku, tiek vidiniu, tiek isoriniu, tai apkrovos irgi neblogos eina
O kas link XADO, tai manau naujam variatoriui tai jis tikrai pagelbetu, ir gerokai prailgintu jo tarnavimo laika, kiek tek susidurti su RVS ir su XADO, as rinkciausi XADO,(gal del to, kad daugiau turejau reikalu), ir sitai tikrai veikia, bent jau variklyre

bet kiek skaiciau ir girdejau tai metalo keramika turi pora dideliu minusu:
1. Jei nutiks taip, kad nupus galvos tarpine ir paduos vandens i cilindra keramika gali suaizeti, na kaip senas unitazas

, ko pasekoje atsiranda micro nesandarumai ir dar eda ziedus...
2. Apsidirba tik su deimantu, na o kadangi sluoksniukas ne toks jau plonas, tai ir isgrezt reikia ir deimanto dulkes lengvai seda i minkta metala ir nelabai jas eina isvalyt, tad vel turesim ziedu valgyma... Is principo po tokio apdirbimo reiktu gilziuoti cilindrus...
Nors dar su tokiais bajeriais gyvai nesusiduriau, bet kolkas i motora po kapitalkes nesiryztu pilt Xado ar RVS del si priezasciu
