kas liecia 169, jei griztant prie sios temos, tai gandai lieka gandais. kol FIAT galvojo apie bendradarbiavima su kitais gamintojai (BMW, Jaguar, netgi Peugeot-Citroen), tol gandai ir sklande. kas per daiktas bus 169, dar niekas konkreciai pasakyt negali. Quattraporte nenaudos, nes tai butu per brangu. zodziu, tai kol kas islieka beribe spelioniu ir pamastymu ertme
del FIAT ir Chrysler santuokos, tai naudos tures abu koncernai. 1) fiat gales i JAV rinka imest savo varda ir produkcija (fiat ir alfa romeo prekiniai zenklai). ta rinka tokia didele, kad po krizes, FIAT skaiciuos dideli pelna 2) JAV pagaliau supras kas yra kokybiska preke. gerenes inovacijos ir naujos konstrukcijos leis jas idiegt i naujus modelius, kurie gales sleptis po gerai zinomu JAV rinkai gamintoju. taip islosia FIAT, nes tupas amerikonas nepirks FIAT ir principo ir rinksis "sena" gera Chrysler, nors automobiliai tikriausiai skirsis tik isoriskai 3) JAV ivede kuro norma - 6.9 l / 100 km. europieciai tikriausiai su tuo nesunkiai susidoros, todel tiketina, kad ir europoje gali ispopulialereti automobiliai su JAV prekiniais zenklais 4) vienaip ar kitaip, FIAT gauna dideli turta ir gauna laisva plota pletrai... minusu sitoj santuokoj kaip ir nera