Autorius Tema: Del ECU AR 156 1.8  (Skaityta 14704 kartus)

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2010-02-25 11:44 »
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.


tai ir man atrodo kad liambda, kazka apie liambda rashe kompe, kaip ja patikrint? ar su kompu ziuret grafikus, kokie skaiciukai turi but?
Auto data rodo, kad 0-0.9 V
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2010-02-25 21:21 »
Pavyzdziui pas mane vienodi skaiciukai buvo ir ant laisvu apsisukimu ir palaikius varikli mazdaug ant 2500rpm. Kaip suprantu, tie skaiciai turi keistis keiciantis apsukom.  Jeigu ryt rasiu, tai galesiu ikelt savo diagnostikos lapa, bus aiskiau.
neturiu alfos.

ALFUX

  • Svečias
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2010-02-25 22:49 »
Pradek nuo to, kad iambda is esmes turi duoti staciakampi impulsa, o ne truputi staciakampa ar dar ka :)
didejant apsukos, staciakampiai tankeja ir siaureja, o itampa is esmes nuo  0-1V keiciasi... Jei gali ant kokio alfadiag pasiziureti, tai pasiziurek Lamba status ir ar nerodo kokiu St. to Ground/Sensor ar panasiu nesamoniu ir kaip pats impulsas atrodo//..

Neprisijungęs Yara

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2010-02-26 07:54 »
nu vakar man nelabai isejo prisijungt ir su fiatecuscan, bitrait per didelis (nors sumazinau iki 1) ir tipo klaidu nemeta, reikes kita kompa dar paimt, arba prie ALFUX prilekt (jej davaziuosiu), o klaidos buvo tokios:

U1600
Failed Component Code: Immobiliser
Fault Symptom: Signal Not Plausible
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 16 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Immobiliser: Not ok
Environmental Condition One: Immobiliser: Code received
Environmental Condition One: Immobiliser: Key code ok
Environmental Condition One: Immobiliser: Non Virgin Ecu
Environmental Condition One: Immobiliser: Engine start enabled
Environmental Condition One: Immobiliser: Universal code not received
Environmental Condition Two: Battery Voltage: 8.68 volts

P0130
Failed Component Code: Lambda Sensor
Fault Symptom: Open Circuit
Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 48 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 920 rpm
Environmental Condition Two: Filtered Load: 4050 uS

P0170
Failed Component Code: Lambda Regulation
Fault Symptom: Below Minimum Limit
Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 57 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 1040 rpm
Environmental Condition Two: Filtered Load: 2250 uS

visos isitrine, tik man atrodo P0170 vel atsiranda po kazkiek laiko





buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2010-02-26 10:23 »
Patikrinti galima su oscilografu.
Oscilografo parametrai0,2V / 1 sec
Pajungimo pinai B8, B21, B30
Oscilograma prisegtame faile
Tikrinama esant karstam varikliui
P0170 tai manau reiks, kad misinys per liesas, bet cia galiu tik speti...
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-26 11:30 sukūrė warlock »
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs saulyzz

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2010-07-01 19:55 »
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2010-07-02 09:33 »
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?

Jei butu sugedes ECU - nepavaziuotum. Net neuzvestum variklio.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs saulyzz

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2010-07-02 14:41 »
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?

Jei butu sugedes ECU - nepavaziuotum. Net neuzvestum variklio.

Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2010-07-02 14:42 »
Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/

 O kur jungei? Servise ar pats bandei? :o
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2010-07-02 14:43 »
Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/

Yra tokia tema forume "DIAGNOSTIKA: PASIDARYK PATS" ar kazkaip panasiai, ten daugiau bus parasyta. Gal rasi atsakyma i savo klausima.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"