beje, o keiciant vairo trauke (desines puses), labai sunkus priejimas , ar daug ardymo, jei kas arde gali smulkiau parasyti, nes ir man bildesys atsirado , as bandau save guosti , kad tai bus tik vairo trauke , o ne kolonele
pirmai patikrink ar tirkai jinai. pakeli masina ant domkrato, ir i sonus staigi pajudint rata, rankas ant rato laikyk ties 3 ir 9 valanda,pagal laikrody.. kitas zmogus tegu ziuri ar angalio sarnyras juda,ar uz apsaugos kliba vairo traukes obuoliukas.
pakeist nesunku:
1-nuemi rata
2- imk rakta 22 ir 13 pamegink nurauti gaike "kontragaike",tarp traukes ir angalio.
3-imi rakta (galva) ant 17 atsuki vairo angali(gali ir neatsukinet,bet manau bus tau paprasciau atsukti)
4-atsukineji vairo angali,nuo vairo traukes (del saves paskaiciuok apsukimus,keik kartu 360 padarai atsukinedamas angali),kada surenkinesi mazdaug taip ir susuk atgal, bus paprasciau ratu Gerometrija daryt)
5-nuemi apsauga vairo traukes
6-atsuki vairo trauke rakto nepamenu koks ten 32 ar 30..
taip pat viska surenkineji, patarimas sutepk sriegi vairo traukes ir i angaligali nedaug idet tepaliuko GRAFITKES(kur granata tepa).. viskas surenki-uzsuki ir vaziuoji daryt ratu GEOMETRIJA. Sekmes
ps. del raktu nzn ar tiksliai ten tokie,cia kiek as pamenu