Ar tai kieciausios lenktynes planetoj su kieciausiais lenktynininkais pasauly?(tokios lyg ir turetu buti,juk formule1).Kazkoks sintetiniu komandu(Brawn ir pan.) ir kompiuterines technikos kratinys...Palijo-sustbde,nesaugu-uzdraude,ivede apribojima,prie masinu generatorius su baterkem pritaise,lenktynininkai,beveik nei vienas per lietu nemoka vaziuoti,dar,belieka biodegalus ivesti...As,galvoju,kad pats lenktynininkas turi matuoti savo rizika ir galimybes:juk,jei lyja,nelek ant 300,galima lektyniauti vaziuojant ir 50...Dabar keli pseudo lenktynininkai,vaziuodami paskui safetykara nesugebejo ivertinti savo galimybiu,isleke is trasos ir del to stabdo lenktynes.Tai ko lekiat akys isdege?Kas cia f1 ar mergaiciu-nepilnameciu zaidimai?Uz ka tada "lenktynininkam" mokamos tokios algos?Ar tik ne uz rizika ir sugebejima lenktyniauti bet kokiom salygom?Ka tokie "talentai" galetu pasiekti T.Nuvolari ir E.Ferrari laiku trasose? 
Va cia tai liuksiskai uzlankstei. Gryna tiesa.

O kad jau prisiminus tuos senuosius Enzo Ferrari ar kitu to metu Formules 1 grandus ir pacias lenktynes, tai juk vien patys bolidai kaip atrode. Apie saugu kokpita, net kalbu nebuvo. Palyginus su dabartiniais, tai dabar vazineja saugos automobiliai. Savaime suprantama, kad greitis nuo anu laiku pasikete, pasikeite ir salygos, bet juk ir anais laikais sugebedavo isvystyti tikrai ispudingus greicius su turbut 5-7 kartus siauresnem padangom ir dar sunkesnem salygom. Ir nemanau, kad del trupucio vandens stabdydavo lenktynes.

O kartais ne pernai buvo panasi situacija kazkurioj trasoj (ar tik ne Malaizijoj irgi), kai bolidai pradejo jaustis ant asfalto, kaip karves ant ledo ir Alonso "pamete" rata? Tada juk nestabde lenktyniu del lietucio.
