Autorius Tema: pavaru svirtis  (Skaityta 18223 kartus)

Neprisijungęs naujokas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 144
  • Karma: +0/-1
  • AR 166 2,4JTD
    • Žiūrėti profilį
pavaru svirtis
« Įrašytas: 2009-03-29 21:47 »
susiduriau su tokia beda.neutralioj eigoj pavaru svirtis sunkiai vaiksto,nu ta prasme kai link 1 ar 5 pavaros pastumi ji turetu grizt i pradine padeti, ties 3 pavara,bet negrizta,sunkiai vaiksto,pavaros jungiasi be problemu.Gal kas butu susidure,kaip galimmetu isspresti tai?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2009-03-29 22:05 »
kogero traukes stringa,  nes abejoju ar greiciu dezes tepalas gali ta daryt
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs evildevil

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 152
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2009-03-29 23:12 »
reiskias taip, pasikeli kapota, pasiimi 10 numerio, gal 12 numerio rakteli, nuimi abu troseliu nuo tokios lyg sakutes, pasiimi 13 berods rakteli ir issisuki ta varta kur prie greiciu dezes, teks su kokiu ilgesniu stypu truputi pakalt, issiemes pasiimi svytrapopierio ir paemes ta ivore ar nzn kaip pavadint patrini, ti kai trinsi pasiimi svytrapopieri i tubele ir suki ta ivore, po to dar gerai butu su grafitiniu tepaliuku sutept, po to viska graziai suisuski, rankena pati i neutralia eina atsoks, sekmes :), tik nepamirsk paskui duot kokso, es jin tai megsta :)
Buvo AR 164 TD

Dabar AR 166 JTD

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2009-03-30 09:32 »
reiskias taip, pasikeli kapota, pasiimi 10 numerio, gal 12 numerio rakteli, nuimi abu troseliu nuo tokios lyg sakutes, pasiimi 13 berods rakteli ir issisuki ta varta kur prie greiciu dezes, teks su kokiu ilgesniu stypu truputi pakalt, issiemes pasiimi svytrapopierio ir paemes ta ivore ar nzn kaip pavadint patrini, ti kai trinsi pasiimi svytrapopieri i tubele ir suki ta ivore, po to dar gerai butu su grafitiniu tepaliuku sutept, po to viska graziai suisuski, rankena pati i neutralia eina atsoks, sekmes :), tik nepamirsk paskui duot kokso, es jin tai megsta :)

sita info pas giriu su darbu kainuoja 70 lt  :D
jau ta dariau. veikia, kaip nauja :)

tik del kokso girius taip nepataria kaip evildevil  :D pats geriausias. jau buvau pasiilges tavo raginimu del kokso :)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs naujokas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 144
  • Karma: +0/-1
  • AR 166 2,4JTD
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2009-03-30 10:57 »
dekuj ;) tvarkysim beda.o del kokso tai zinau,kad gerai eina :D  cia viskas po kapotu pasidaro?apacion list nereikia?o kas ten per sakute,nuo kurios tuos 2 troselius reik nusukt? kur ja rast?
« Paskutinį kartą keitė: 2009-03-30 11:07 sukūrė naujokas »

Neprisijungęs evildevil

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 152
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2009-03-30 11:25 »
pasikelk kappota ir pamatysi, nepamirs tik rankoves atsiraitot :)   (ant greiciu dezes rasi  :) )
Buvo AR 164 TD

Dabar AR 166 JTD

Neprisijungęs naujokas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 144
  • Karma: +0/-1
  • AR 166 2,4JTD
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2009-03-30 14:04 »
dekuj uz informacija ;)

Neprisijungęs ade

Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2009-04-22 16:08 »
Sveiki. Dar ne beda, bet link to manau. Sunkiai jungiasi tik 2 pavara 166JTD 2002m. Visos kitos jokiu roblemu. Isjungiant antra pavara lyg toks garsas is po svirties (rankenos) labai silpnas sklinda. Ar cia tas evedevil patarimas man tiktu, ar kita beda. Kaip manot?
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs Chip

Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2009-04-24 11:15 »
Pas mane irgi sunkiai makalojasi svirtis. Dabar palindau po kapotu. Matau kur tie du troseliai ateina. Iskylo keli klausimai pries ardant:
1. Su 12rakciuku pacia sake atsukt, ar ten toliau kur te trosai laikosi, tuos laikiklius pacius atsukt o tada nuo sakes nuimt?
2. Tas varztas kur su 13rakciuku atsisuka jis po tu trosu laikikliu pasislepes ar tai yra ta sake kur trosai ateina cia ta ivore?
3. Ka butent kalt reikes? Ta ivore?
4. Viska atgal sudedant nekyls kokiu problemu su tais trosais kad jie nebedaeis iki tos sakes ar dar kas? kokia pavara igrusta laikyt ar neautralia?

jei nepadesit pirmadieni pas ZAZA iskeliaus 50Lt sake kastos o jei ivore skylus tai dar +20Lt uz istekinima naujos  ir + pusdieniui palikt teks. Niekaip nesuprantu kur ta ivore randas.
« Paskutinį kartą keitė: 2009-04-24 12:49 sukūrė Chip »
AR166 AR159

Neprisijungęs evildevil

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 152
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: pavaru svirtis
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2009-04-24 13:49 »
nuimi 1 troseli ir atsuki su 17 berots raktu varsta, isimi is ivores ta daikta kur troseli nuimsi, paimi svytrapopierio ir paemes ta gelezini pailga daikta suki rankose, biski pazulini ir patepi GRAFITINIU tepalu, uzpraeita savaitgali sava draugui pamacyjau irgi rankena nevaikste, uztrukom gal 15 min max
Buvo AR 164 TD

Dabar AR 166 JTD