Autorius Tema: 2.0 TURBO  (Skaityta 8109 kartus)

egonomija

  • Svečias
2.0 TURBO
« Įrašytas: 2009-03-08 18:59 »
sveiki, senai cia nebuvau o ir tema ne apie 156-ta.
buciau dekingas jei labiau patyre zmones papasakotu trumpai apie 2.0 v6 turbinine gtv ... - kazkaip mazai info ..
kokie trukumai? ar tiesa kad kas 10.000 km reikia voztuvus reguliuoti? koks potencialas sito variklio ? ...
na zodziu - trumpai pliusai ir minusai.
turiu 156-ta 2.0 twnispark. sportui ji netinka. noriu darvieno kibiriuko, kuri butu galima paskirapstyt megejiskom gonkem ir akys krypsta butent i turbo varianta gtv.
taipkad brumbrum ir kiti kuriu nepamenu, kas gtv issistudijave nuo a iki z - skleiskites

aaaciuu

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2009-03-08 19:28 »
turejau 166 v6 turbo,voztuvai tai ka as zinau...tam paciam varikly ir su varztais reguliuojami ir su saibom ir kompensatoriu yra  :),siaip labai reiklus variklis,lupa smagiai ir srebia...
p.s. brumbrumas pasakys,kad nera jokio potencialo nes ploni ismetimo kolektoriaus vamzdziai,kazkaip jis uzsiciklines ant sito  :)
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

egonomija

  • Svečias
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2009-03-08 19:34 »
kuro sanaudos - neidomu, nors ir 30l/100km .
o del koliko sieneliu storio .. - kokia cia beda? kad prapusti gali ne per tarpines, o pacios sieneles deformuotis? ar kaista labai ar kame beda? o tai aftermarket'niu daliu ka nera gtv modeliui ? - is nerudijancio plieno. galu gale gali gi lietuvoje is nierzaveikos padaryti kopija originalo, tik spek rinktis sieneliu stori...

nedaryciau as jokios bombos is to - didesnis IC, boostcontroleris, ( beje, kiek standartas pucia? - kokius 0.6 - 0.8 ? ) .. , ismetimas, filtrai ir manau atsikveptu kokie 220 hp. - to gana butu.

bet kalbam apie standartus dabar :  )

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2009-03-08 20:40 »
velniai rautų!.... ne taip parasiau.ne ploni,o mazo diametro.
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2009-03-08 20:42 »
O kodel nedomina tawes 3.0V6, tikrai maziau reiklus motoras ir paprastesnis, islaikymas pigesnis, ir trauka tikrai neblogesne, nors 2.0 TB gerai pacipinus kas lengvai darosi irgi butu labai neblogas aparatas, tik klausimas kiek ilgai, siaip forume labai nemazai informacijos apie 2.0 V6 TB, paieskok tikrai rasi ko pasiskaityti.

egonomija

  • Svečias
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2009-03-08 21:22 »
del kolektoriaus diametro - nematau dideliu bedu.
del 2.0T vs 3.0  - noriu butent T. as jau turiu puikia masina su 2.0 TS atmosferiniu varikliu. salia jos as noriu barskamcio sukietinto islengvinto, su zodziu komfortas nieko bendro neurincio turbininio automobilio . kuri mielai savom rankom konstruociau ir daryciausi sau .. - na cia hobis, liga kazkokia.. fanatizmas. 10 metu teorijos yra sh, be praktikos. bet tema ne apie tai. cia tik priezastis. o i atmosferini varikli pirsto neikisi.

PS: o kokie atsiliepimai apie greiciu dezes? 166'tam tapati stovi ? atlaiko niutonus normaliai, ar biski nepaskaicuota?

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2009-03-09 07:12 »
del kolektoriaus diametro - nematau dideliu bedu.
del 2.0T vs 3.0  - noriu butent T. as jau turiu puikia masina su 2.0 TS atmosferiniu varikliu. salia jos as noriu barskamcio sukietinto islengvinto, su zodziu komfortas nieko bendro neurincio turbininio automobilio . kuri mielai savom rankom konstruociau ir daryciausi sau .. - na cia hobis, liga kazkokia.. fanatizmas. 10 metu teorijos yra sh, be praktikos. bet tema ne apie tai. cia tik priezastis. o i atmosferini varikli pirsto neikisi.

PS: o kokie atsiliepimai apie greiciu dezes? 166'tam tapati stovi ? atlaiko niutonus normaliai, ar biski nepaskaicuota?

Kaip ir sake teks kolektoriu keistis arba "custom" darytis, nes jo angu diametrai mazesni nei 3.0 atmosferinio :), stapdziai nesulyginami su 3.0, bet cia ne beda, galima nuo 3.0 isideti :)
Gamintojas rekomenduoja pusiau sintetika, reiskias senos modifikacijos variklis, tepalo surblys silpnokas, tai tepalo spaudimo gauge butinai reik tureti :D
« Paskutinį kartą keitė: 2009-03-09 07:17 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Povilas156

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 454
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2009-03-09 08:47 »
kuro sanaudos - neidomu, nors ir 30l/100km .
o del koliko sieneliu storio .. - kokia cia beda? kad prapusti gali ne per tarpines, o pacios sieneles deformuotis? ar kaista labai ar kame beda? o tai aftermarket'niu daliu ka nera gtv modeliui ? - is nerudijancio plieno. galu gale gali gi lietuvoje is nierzaveikos padaryti kopija originalo, tik spek rinktis sieneliu stori...

nedaryciau as jokios bombos is to - didesnis IC, boostcontroleris, ( beje, kiek standartas pucia? - kokius 0.6 - 0.8 ? ) .. , ismetimas, filtrai ir manau atsikveptu kokie 220 hp. - to gana butu.

bet kalbam apie standartus dabar :  )

Projektas butu vertas demesio manyciau,pats noreciau kaz ka panasaus ismegint,bet tik ne su alfa  ;)  tokiem zaidimams su turbais ir pan. yra labiau tinkamu auto,kur ir detaliu pasirinkimas didesnis ir rezultatas butu geresnis  :)  Cia tik mano nuomone,jei tikrai kazka idomaus pagaminsi is GTV tai valio  ;)
Alfa 156 2.0ts 98m  (Ex)
Primera P12/Civic EP4

egonomija

  • Svečias
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2009-03-09 09:35 »
brum, - tai ok - gi gauges (ju skaicius) yra kieta  :) haha, reik jaunimo madas pasivyt  :lol:
pashka, japonai, vokieciai netinka, projekciukas butu  lowbudget, taipkad delta integrale HF neisipaiso, dedra per sunki ir siaip baisi, seni biturbo maseraciai zavi, bet visiskai neracionalu tokia masina lauzyt. tai sulauzykim kokia GTV. o manau, kad novitec, autedelta bei didysis e-bay aprupintu dalimis

PS: tai daugiau minusu nepavardinsit ? el. dalis - silpna, kaip ir 156-tu ?
gal egzistuoja blokiruotes sitam fwd egzemplioriui?

Neprisijungęs Povilas156

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 454
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2009-03-09 09:56 »
brum, - tai ok - gi gauges (ju skaicius) yra kieta  :) haha, reik jaunimo madas pasivyt  :lol:
pashka, japonai, vokieciai netinka, projekciukas butu  lowbudget, taipkad delta integrale HF neisipaiso, dedra per sunki ir siaip baisi, seni biturbo maseraciai zavi, bet visiskai neracionalu tokia masina lauzyt. tai sulauzykim kokia GTV. o manau, kad novitec, autedelta bei didysis e-bay aprupintu dalimis

PS: tai daugiau minusu nepavardinsit ? el. dalis - silpna, kaip ir 156-tu ?
gal egzistuoja blokiruotes sitam fwd egzemplioriui?

El.dalis visu italu silpnoji vieta,GTV irgi  ;)  Supratu kad itala lauzyt nori,o apie 155 Q4 negalvoji? Daug smagiau vaziuotu nei fwd,gal tik biski brangiau  :)
Alfa 156 2.0ts 98m  (Ex)
Primera P12/Civic EP4