Autorius Tema: 2.0 TURBO  (Skaityta 7762 kartus)

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2009-03-09 12:34 »
zmogus klausia patarimu del konkretaus atvejo,tai prasideda:"o kodel tu ne taip,o kodel ne ana?"
egonomija,daryk ir neklausinek,o tai cia tokiu specialistu tuoj islys,kad jomajo.man atrodo pats daugiau nusimanai negu daugelis rasytoju-zinuciu generatoriu.
p.s.stabdziai pas 2.0 v6 turbo ir 3.0,man rods,identiski,gal klystu.ir ne stapdziai,o stabdziai.
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2009-03-09 21:54 »
zmogus klausia patarimu del konkretaus atvejo,tai prasideda:"o kodel tu ne taip,o kodel ne ana?"
egonomija,daryk ir neklausinek,o tai cia tokiu specialistu tuoj islys,kad jomajo.man atrodo pats daugiau nusimanai negu daugelis rasytoju-zinuciu generatoriu.
p.s.stabdziai pas 2.0 v6 turbo ir 3.0,man rods,identiski,gal klystu.ir ne stapdziai,o stabdziai.

Deja, pas 3.0 eina stabdžiai brembo, 305mm diametro, suportai ne 2 cilindriukų, o 4 ;)

Blokiruotę nusipirkti galima, paskutinį kartą kai žiūrėjau, kainaivo 600 svarų sterlingų.
« Paskutinį kartą keitė: 2009-03-09 21:57 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

egonomija

  • Svečias
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2009-03-10 12:09 »
joa... i lankas cia jau siektiek ... nebukit tokie smulkmeniski.  :)
kokia reali mase gtv nepakrauto? - internetiniai saltiniai skirtingai kalba apie tai.

ps; stabdziuose nematau dideles bedos. tokio dydzio automobilyje, jei tik priekyje dvigubi ventiliuojami diskai prie standartinio galingumo, - deficitas sprendziamas tinkamomis kaladelemis, kuriu pasiula net ir musu salyje jau siokia tokia yra. - nera butina 4 cyl suportai. nors, pasak kaikuriu zmoniu - stabdziu niekada nebuna perdaug   :D

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2009-03-10 15:19 »
joa... i lankas cia jau siektiek ... nebukit tokie smulkmeniski.  :)
kokia reali mase gtv nepakrauto? - internetiniai saltiniai skirtingai kalba apie tai.

ps; stabdziuose nematau dideles bedos. tokio dydzio automobilyje, jei tik priekyje dvigubi ventiliuojami diskai prie standartinio galingumo, - deficitas sprendziamas tinkamomis kaladelemis, kuriu pasiula net ir musu salyje jau siokia tokia yra. - nera butina 4 cyl suportai. nors, pasak kaikuriu zmoniu - stabdziu niekada nebuna perdaug   :D


mano tai 1490kg pasverus ant metalo lauzo svarstikliu :) Teko bandyti pries perkant 3.0 ir T.B., man asmeniskai truko stabdziu... isibegeja greiciau nei stabdo..., todel manau uzkelus ag, tikrai vertetu ir stabdzius pasikeisti...

P.S. viengubu ventiliuojamu disku nebuna :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs super

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 66
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TURBO
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2009-03-10 19:11 »
vazineju su turbinine traukos per akis,gal biski lagas didokas,tai reik priprast, stabdziai gal ir silpnoki daugiau palakscius,o siaip gana,galvojau nuo 3 l det,tik rast reik. pavasari bandysim su programa pazaisti,tai 1.3 baro pustelsim,dabar 1.0 . del laikymo draugelis sukeles ir laiko,ka galiu pasakyt gera masina.ir kuro tikrai tiek nesrebia kaip kai kurie kolegos pasakoja(nekalbu kai pedalas dugna lenkia :smilie:)