mano nuomone irgi zvakes, tik pas v6 jas smagu pakeist jai tas kur po isiurbimo kolektorium
berods be jo nuemimo nieko ir nesigautu, bent jau kiek ziurejau i isimta varikli
Taip, Danciau, nenuemes kolektoriaus ten nieko nepakeisi...

V6 turbo dar galima, nes kolektorius mazesnis, bet 2.5 ir 3.0 V6 niekaip.
waterman, pigi lambda 200lt, gera lambda 400lt. padaugint is 4 pats gali

diagnostika rode, kuri lambda nerimauja - ta, kuri po galva, prie kurios neimanoma prieit, nenuemus kolektoriaus, ta, kuri stovi uz 1,2,3 cilindru. taip sakant akivaizdziai viskas i ta vieta. Katalizatoriai benzininio variklio nezinau ar labai uzsinesa, ypac zinant, kad kolkas tfu tfu tfu jokiu bedu su tepalo degimu neturiu... katalizatoriai irgi 4. is kiekvienos galvos isena po 3 vamzdzius (akivaizdu), kurie sueina i viena, ir ten stovi lamdos 2 (galvai po viena), toliau iskart matosi bakelis eperyje pavadintas SILENCER CATALIZED, tada vamzdis tesiasi, dar vienas bakelis tokiu pat pavadinimu, ten stovi antra pora lambdu, tuomet skirtingu galvu vamzdziai sueina i viena, uz jo centrinis bakelis, na o toliau aisku paskutinis. tai vat , waterman, 4 lambdos, 4 katalizatoriai.
pashka156, tikiuosi, kad tai tik zvakes
