Keturiu galvu VM firmos motoras, tas pats ejo i Chrysler ir Ford Scorpion, taip pat i alfa 155, kaip ir sake jei geras tai vaziuosi, bet jei "ateis" laikas galvoms "pakilti" jos ir pakils. Manau kiek besumoketum uz tokia rizika bus, nebent seneniai darytas kokybiskai variklio remontas, o siaip lietuvoje negausi tvarkingos 164, betkuriuo atveju bus nuvazineta arba siaip prasanti islaidu, galiu viena pasiulyti geros komplektacijos, issikirtines isvaizdos (geraja prasme), su geru varikliu ir deze, bet siaip prasancia nemazai remonto, kaina ~2000lt.
O nuo ko tos galvos 'nueina'? Atsakymas paprastas, nuo perspaudimo ir blogo ekspoatavimo kaip ir kitose masinose. Nevaziuok ant salto kaip akis isdeges, neperspausk iki redline ir vaziuos. Aisku, prisideda pataupymas ant tepalu, neprieziura, su laiku kiekviena varikli taip i kapus galima nuvaryt. Kai viskas supilta kas priklauso ir daroma su galva - per kisene nekirs. Pats esu su situo motoru ir 17, ir 19 vaziaves, kaip ir gerai viskas.
O siaip teisybe - galvos silpnoji vieta. Nezinau ar teisingai ivardinsiu, bet stovi varzai ant kiekvienos is ju, jie gali pradet atsiverzinet (nezinau del kokiu priezasciu), tada issireguliuoja voztuvu darbas, reikia tada persiegt per nauja.
O kitas minusas tame, nezinau kaip 164, manau joje daugiau vietos, bet 155 su 2.5 dyzeliu, neimanona pastatyt didesnio nei 85 amperu akumuliatoriaus,tiesiog nera pakankamai vietos. Todel su tokiu litrazu varikliu, ziema ir nepirmos jaunystes akumuliatorium reikia atsargiai