Na man idomiausia tai, kad, kaip supratau, ruosiamasi restauruoti aparata "ant ratu", t.y. neisrinkus iki varztelio. Nu nezinau, patirtis sako, kad tokiu atveju buna dvigubas darbas, o sanaudos didesnes negu du kart.
Patarimas butu toks: isardyti viska iki nulio, o tada pradet darbus. Tiketina, kad vienu detaliu liks, o kitu pritruks, bet tik toks, mano manymu, teisingas kelias. Kitaip tariant: "biski nesiskaito"
Sekmes!
ardysim visa, varikli net laukan iskelsim, liks tik kebulas, ko gero net vaziuokle bus visa atskirai, buferiai nuimti todel, kad paziureti bendra vaizda, zinoma, ju niekas nedes kai bus tvarkoje, nebent tik tech apziura varant.
Taip atbulinis nesviecia, kai ijungi atbulini
butu gerai Linai, kad isduotum is kur pirko sparnus kitas restauruotas sprintas
ant ratu tikrai nerestauruosim
su motoru nieko nebursim, liks koks yra, turetu buti tik viskas nublizginta, sureguliuota ir panasiai, na zinoma cia viskas svajonese