Apvalumai-kampuotumai ne esme. Klausimas, kaip tas automobilis skruodzia ora

Pvz 155 daug kur apibudinama kaip "pleisto formos" dizaino. Nenuostabu, kad tas pleistas gerai 'pjauna' ora

.
Svarbus faktorius yra galo konfiguracija. Kuo maziau srautas atitruksta nuo galo, maziau sukuriuoja (apsinesantis purvu galas-pozymis, jog gale sukuriai susidaro) tuo aerodinamika geresne. Kuo ilgesne masina, tuo geriau. Seip daug ka duoda ir dugnas. Paskui smulkmenos kaip veidrodeliai, kebulo suleidimas su stiklais ir t.t.
Kiek i lankas

: kai ekplotavau 155, nevisada mane noriai prasilenkiant praleisdavo ( o karta teko ir padanga i kelkrascio sulini prakisrt, tik todel, kad is priekio AR155 atrodo lyg siaurutis automobiliukas...).
p.s. GTV6 priekis kiek statokas-agresyvus, todel ir cx 0.39