Autorius Tema: Spyruokliu klausimai:  (Skaityta 37159 kartus)

Neprisijungęs Steponas

Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2013-02-15 10:48 »
as powerflex'a susidejes i virsutines sakes ir stabilnika, tai problemos, kaip ir isprestos :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs montezumijus

Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2013-02-15 12:06 »
Klausimas Steponui dėl powerflex'ų. Ėmei naujas šakes, metei lauk sailentus ir dėjai flexus? Man dilema tokia, kad kaip ir gaila naujus sailentus pjaut. O su naudotom šakėm vėlgi loterija dėl šarnyro, neaišku kiek jis gyvens.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2013-02-15 12:10 »
Dabar gale stovi žemintos, priekį stock'ai. Kadangi beveik neabejoju, kad priekiniai amortizatoriai bus tokios pat būklės kaip ir galiniai - reiks keisti. Bet, važinėjantis Kaune su žeminta ir dar standinta važiuokle yra tikriausiai pats blogiausias sprendimas... Nors, dabartinė mašinos stovėsena ant kelio man žiauriai patinka...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2013-02-15 12:32 »
Dabar gale stovi žemintos, priekį stock'ai. Kadangi beveik neabejoju, kad priekiniai amortizatoriai bus tokios pat būklės kaip ir galiniai - reiks keisti. Bet, važinėjantis Kaune su žeminta ir dar standinta važiuokle yra tikriausiai pats blogiausias sprendimas... Nors, dabartinė mašinos stovėsena ant kelio man žiauriai patinka...
Na, tas standumas turbūt dar ir dėl to, kad stabilizatoriai pakeisti iš išpi*tų į sveikus. Kitas dalykas - kai susės bent 2 žmonės į galą + kažkiek bagažo, josi, brolau, josi ;D Kol vienas ar dviese, max trise važiuoji dar nieko. Nežinau, bent jau man tai nepatogu būdavo kai nutupia galas ir pasikratai per prastesnį kelią. O dėl valdomumo, tai čia jau vienareikšmiškai, valdosi geriau nei su standartu.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2013-02-15 12:47 »
Tai kas be ko dėl tų stabilizatorių... O ta jojimą ryt išbandysiu. Ir žvyrkeliu ir miško keliuku... Tada ir spręsiu ką daryt ar ieškotis dar vienų raudonų į priekį, ar ieškotis stokinių spyruoklių visų keturių.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2013-02-15 14:44 »
Klausimas Steponui dėl powerflex'ų. Ėmei naujas šakes, metei lauk sailentus ir dėjai flexus? Man dilema tokia, kad kaip ir gaila naujus sailentus pjaut. O su naudotom šakėm vėlgi loterija dėl šarnyro, neaišku kiek jis gyvens.

Pabandysiu už Stepą atsakyt, ne pas mane irgi Powerflex sudėti. Ėmiau naudotas svirtis, restauravau šarnyrus ir buvo sudėti Powerflex. Kaip tik greit metai bus kaip tai padaryta. Reikės pasikelti ir pažiūrėt kaip ten situacija artimiausiu metu, kai pradės orai šilti pagaliau. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2013-02-15 15:07 »
Bijau, kad net ir powerflex'ai bejėgiai bus prieš duobes su trupučiu asfalto retkarčiais pasirodančiu. Ypač jei važiuoklė standinta.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2013-02-15 15:08 »
Flex'ai laiko. Šarnyras greičiau pasiduoda ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2013-02-15 16:03 »
Bijau, kad net ir powerflex'ai bejėgiai bus prieš duobes su trupučiu asfalto retkarčiais pasirodančiu. Ypač jei važiuoklė standinta.

Nu nežinau. Pravažiavau su Powerflexu, kaip jau minėjau, beveik metus. Tai reiškia, kad apie 25k km pralėkiau, jei ne 30. Tiksliai net neskaičiavau, nes paskutiniai metai buvo ypač daug mašinoje praleisti. Ir važinėju tikrai ne pensininko ir net ne paprastu režimu, o spaudžiu. Duobių specialiai nerenku, bet juk pasitaiko visko, ypač dabar po druskų ir šalčių. Ir flex'ai laiko. Su šarnyrais dar nežinau, bet kolkas jokių keistų garsų nesigirdi iš priekio, nepaisant stabilizatoriaus traukės dešinės pusės (jai jau laikas seniai turėjo būti). Tikrai nemanau, kad maždaug 500 Lt injekcija nuėjo veltui. 8)

Originalios TRW viršutinės svirtys tokiomis apkrovomis man atlaikydavo apie 45000-50000 km, tai su powerflexu aš apie sailentus išvis pamiršau. Šarnyrai tik gali neduoti ramybės.

O bet tačiau. Čia tema apie spyruokles. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Steponas

Ats: Spyruokliu klausimai:
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2013-02-17 14:21 »
as taip pat restauravau sarnyrus ir sudejau flexus :)
without heart we would be mere machines