Autorius Tema: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as  (Skaityta 13380 kartus)

Neprisijungęs grease

sveiki,

radau labai intriguojanti dalyka - matyt nesusilaikysiu ir is sportinio idomumo pasibandysiu pasidaryt.
kalba eina apie alfa GTV6/75 (+ 90/Giullieta) priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku pakeitima guoliais.
kaip tai atrodo:

susirandam tokius guolius


maunam juos ant strypo, einancio statmenai svirciai. strypo diametras yra 17mm, tad reikia rasti guolius su butent tokiu vidiniu diametru.


strypa su uzmautais guoliais ikisus i 'vieta' pacioje svirtyje, matome, kad guoliu isorinis diametras per mazas.


padarome 'zieda', kad atitiktu diametrai. siuo konkreciu atveju jis padarytas is PTFE teflono. Ji tikrai galima daryti is pvz plieno pas koki tekintoja, gal taip paprasciau. viskas priklauso nuo to, kokio diametro guolius pavyks rasti.


imauname viska i svirti.


vidinese pusese reikia padaryti apsaugas, kad purvai nepatektu i guolius. cia padaryta is to paties PTFE.


ir turime amzina daikta, kuris nesusidevi ir duoda standumo toje vietoje, kur bene labiausiai jo reikia.
reikalas tas, kad jeigu guminiai sailentblokai deformuojasi, pasikeicia rato isvirtimas. aisku, nezymiai, bet vistiek. paskaicius alfagvt6.com foruma, susidariau nuomone, kad pastebeti ar sitie sailentblokai yra isideveje/deformavesi nenuemus svirties yra labai sunku, bet taip buna itin daznai.

minusas - tiketina, kad atsiras siek tiek daugiau vibracijos. bet as to nebijau, tad.. reiks pabandyt.

gal kas kartais turit konkreciu minciu/nuorodu kur ieskoti tokiu guoliu?
gal siaip kokiu minciu turit?

quadrifoglio, Edvinai, pasirasytumet? ar man reiktu but bandomuoju triusiu? :)
« Paskutinį kartą keitė: 2008-12-05 01:39 sukūrė grease »

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-12-05 10:28 »
Aš pasirašau, tik klausimas gal įmanoma surasti tokį guokį su reikiamu išoriniu diametru. Nebent ten tas apvalkalas kad sugertų vibraciją. O bandymui manau tiktu surasti kokią dalimis alfutę ir ant nuimtos šakės pabandyti, kad nereiktų savo išlupinet, jei gaunasi tada keiciame. O guoliai manau nekainuos baisiai didelius pinigus.
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs Tomikas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 765
  • Karma: +8/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-12-05 10:37 »
labai idomu ir bent jau man aktualu,tikiuosi tesinio forume   :alaus:

Neprisijungęs grease

Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-12-05 12:29 »
Aš pasirašau, tik klausimas gal įmanoma surasti tokį guokį su reikiamu išoriniu diametru. Nebent ten tas apvalkalas kad sugertų vibraciją. O bandymui manau tiktu surasti kokią dalimis alfutę ir ant nuimtos šakės pabandyti, kad nereiktų savo išlupinet, jei gaunasi tada keiciame. O guoliai manau nekainuos baisiai didelius pinigus.
tai vat vat klausimas del tu guoliu apskritai. reikia susirankiot info is kur galima ju butu gaut.
o tas PTFE 'ziedas' nera skirtas vibracijos sugerimui - jis yra kietas.

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-12-05 12:42 »
Tai as ir sakau kad savo neardyti, surasti kokia ardoma paimti sakes ir tada issimatavus pradeti ieskoti kas tinka. O tai savo issiardysi ir poto nezinia kiek laukti kol ka nors padarysi.
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-12-05 12:48 »
del guoliu bandykit paziuret alba servise. jie skf atstovai. kiek teko girdet jie daznai neblogu sprendimu pasiulo. gal ir jusu atveju ka pasiulytu ;)
http://www.albaservis.lt/index.php?s_id=3&lang=lt
pas juos esu pirkes guoliu, tai man padareteigiama ispudi
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs grease

Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-12-05 15:07 »
del guoliu bandykit paziuret alba servise. jie skf atstovai. kiek teko girdet jie daznai neblogu sprendimu pasiulo. gal ir jusu atveju ka pasiulytu ;)
http://www.albaservis.lt/index.php?s_id=3&lang=lt
pas juos esu pirkes guoliu, tai man padareteigiama ispudi
dekui, va kaip tik sito ir reikejo. reiks nuvaziuot pas juos.

Neprisijungęs T-Spark

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1207
  • Karma: +26/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-12-05 18:13 »
hmm, mane irgi domina, spideryje panasi ta svirtis :)

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-12-05 23:58 »
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
156 SW jtdm 16v

Neprisijungęs grease

Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-12-06 01:34 »
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
Alfaman, gamykloje tikrai nebuvo dedami geriausi sprendimai. gamintojai labai atsizvelgia i kaina, i kiekviena centa. nes jeigu sutaipau 1 lita ant vieno automobiliu, o ju pagamini milijona, tai.. matematika paprasta.

pirkau as GTV6 ne tam, kad jinai garaze stovetu - na, tik sia ziema, kol 'susipazinsiu' su ja. originali masina - idejiskai ir isoriskai jinai tikrai liks originali (gal apart ratlankiu). bet vaziuot man ji turi taip pat gerai, kaip tai dare ka tik isvaziavusi is gamyklos. arba net geriau. tad mano nuomone, tokio upgrade'o tikslas yra labai paprastas ir netgi geras, kuris galu gale priveda prie dziaugsmo atsisedus uz vairo :)
ir tai nera, kad visa kita, isskyrus kebula, tobulinam iki begalybes.. sitos masinos ideja yra gale kabanti greiciu deze su dedion'o pakaba. jei mes tikrai norime, kad ji GERIAU vaziuotu, tai tobulindami iki begalybes prieitume tokia riba, kai greiciu dezes, kabancios gale, reiketu atsisakyt.
bet taip tikrai nebus, nes dar karta pasikartosiu - sitos masinos ESME yra butent tokia principine originali konstrukcija.