Autorius Tema: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as  (Skaityta 12861 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2008-12-06 09:52 »
idomu ar man i 164 neiseitu   vietoi sailentbloku ikist tuos guolius, kaip tik turiu isimtas dvi sakes su nusidevejusiais sailentblokais
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Edv166nas

  • Klubo narys
  • Lankytojas
  • *****
  • Įrašai: 266
  • Karma: +12/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2008-12-06 15:11 »
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
Alfaman, gamykloje tikrai nebuvo dedami geriausi sprendimai. gamintojai labai atsizvelgia i kaina, i kiekviena centa. nes jeigu sutaipau 1 lita ant vieno automobiliu, o ju pagamini milijona, tai.. matematika paprasta.

pirkau as GTV6 ne tam, kad jinai garaze stovetu - na, tik sia ziema, kol 'susipazinsiu' su ja. originali masina - idejiskai ir isoriskai jinai tikrai liks originali (gal apart ratlankiu). bet vaziuot man ji turi taip pat gerai, kaip tai dare ka tik isvaziavusi is gamyklos. arba net geriau. tad mano nuomone, tokio upgrade'o tikslas yra labai paprastas ir netgi geras, kuris galu gale priveda prie dziaugsmo atsisedus uz vairo :)
ir tai nera, kad visa kita, isskyrus kebula, tobulinam iki begalybes.. sitos masinos ideja yra gale kabanti greiciu deze su dedion'o pakaba. jei mes tikrai norime, kad ji GERIAU vaziuotu, tai tobulindami iki begalybes prieitume tokia riba, kai greiciu dezes, kabancios gale, reiketu atsisakyt.
bet taip tikrai nebus, nes dar karta pasikartosiu - sitos masinos ESME yra butent tokia principine originali konstrukcija.


Visi tobulinimai yra priimtini, bet reikia zinoti kam jie yra daromi. Del gumu pakeitimo guoliais as dar vis abejoju, jei masina yra ruosiama sporto trasai kuri dazniausiai yra lygi tada viskas ok, bet jei vazinesi lietuviskomis gatvemis ir tau pataps nebemalonu su ja vaziuoti, tada SAKES.
Grease, atsiprasau apie powerflex per anksti prisisnekejau... Girius jau uzsake visas standartines pakabos dalis, tai teks jusu patirtimi naudotis sekanciam pakabos remontui
taika
AR 166 2.5 V6 24v
  BGL 343  Nr.22 <zinau kur>
AR 75 AMERICA 3.0 V6
                Nr.222
AR Brrrr

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2008-12-06 21:10 »
Grease, esme supratau ;)
Dabar del guoliu vietoj sailentbloku. Teko ekspermentuojant isbandyti toki reikala: kadangi buvo issimales pavaru dezes pakabinamas sailentblokas, padariau apkaba ir prisukau prie kebulo, rezultatas baisus- atsirado zveriska vibracija kebule. O kaip su vaziuokle butu, nezinau, nepabandes nesuzinosi. Gal del to ir daromos ant guoliu tos kapronines ivores, kad vibracijas nuimt.
156 SW jtdm 16v

Neprisijungęs grease

Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2008-12-07 13:53 »
Grease, esme supratau ;)
Dabar del guoliu vietoj sailentbloku. Teko ekspermentuojant isbandyti toki reikala: kadangi buvo issimales pavaru dezes pakabinamas sailentblokas, padariau apkaba ir prisukau prie kebulo, rezultatas baisus- atsirado zveriska vibracija kebule. O kaip su vaziuokle butu, nezinau, nepabandes nesuzinosi. Gal del to ir daromos ant guoliu tos kapronines ivores, kad vibracijas nuimt.
Alfaman, nieko nuostabaus kad gavai baisia vibracija kai greiciu deze prie kebulo prisukai tiesiai. Bet pakaba tai yra kitas dalykas. Butent sitas sprendimas su guoliais yra padarytas RSA Giullietoj, ir su ja pravazineta gatvemis 6 metus.
zodziu, man cia jau sportinis interesas uzvire ir as tikrai pabandysiu :)

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2008-12-07 15:11 »
diskusija tirkrai idomi ! taciau dedant vietoj "sailentbloku" guolius ar zalvario ivores (kaip auto sporte) ,gausite toki efekta : 100% stabilumas posukiuose bet kokiu greiciu ,pakabos informatyvus darbas , taciau prie to pacio gausite jausma , kad vaziuojant automobilis nori subireti i gabalus . Komfortisko vaziuokles darbo 0 !!!! Garsai salone bus baisus !!! Sporte ant guoliu  ar zalvario "sodina" net variklius ir gr dezes , bet tai tik del sporto , gatvem Greaso variantas man asmeniskai nelabai , taciau nepabandysi nesuzinosi ..... ;)
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs grease

Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2008-12-07 16:11 »
diskusija tirkrai idomi ! taciau dedant vietoj "sailentbloku" guolius ar zalvario ivores (kaip auto sporte) ,gausite toki efekta : 100% stabilumas posukiuose bet kokiu greiciu ,pakabos informatyvus darbas , taciau prie to pacio gausite jausma , kad vaziuojant automobilis nori subireti i gabalus . Komfortisko vaziuokles darbo 0 !!!! Garsai salone bus baisus !!! Sporte ant guoliu  ar zalvario "sodina" net variklius ir gr dezes , bet tai tik del sporto , gatvem Greaso variantas man asmeniskai nelabai , taciau nepabandysi nesuzinosi ..... ;)
jei varikli/greiciu deze 'sodini' galima sakyti tiesiai ant kebulo - tai tada zinoma, kad vibracijos bus nezmoniskos - taigi variklis ir greiciu deze tai yra vibracijos visur ir visada.

su pakaba, mano nuomone, yra biski kitaip. as suprantu, kad komfortas nukentes - tik klausimas kiek. del to ir norisi pabandyt. jeigu vistik bus 'pakankamai komfortiska', tai as tik dziaugsiuosi. be to, kaip ivardint komforta GTV6 ? :) cia ganetinai idomus klausimas.
vazinejau 2,5 metu su 156. uzkabinus kokia nors duobe atrodydavo, kad jomajo - subilda ziauriai. pasivazinejus menesi su GTV6 ir po to vel grizus i 156, tas 'jomajo subildejimas' igavo kita prasme - 156 viskas yra 'salyginai tyliai', jeigu perlipi is "old-timerio".
esme ta, kad GTV6 kai pagauni duobe, sutreska visos salono plastmases ir atsiranda daug garso - man tai nera nekomfortas. tebunie tas garsas. butu blogai, jeigu nenulaikytum danties ant danties. bet as 95% isitikines, kad bus tik daugiau garso, nes smugis nebus dalinai sugeriamas sailentbloko, o is karto perduodamas i kebula - kas man nera baisu.
« Paskutinį kartą keitė: 2008-12-07 16:13 sukūrė grease »

Neprisijungęs mtm

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 182
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2008-12-19 00:43 »
Kur darytos sitos foto?kokia darbu samata?
Siaip "sarnyriniai guoliai" dedami daug kur- MB vectrose, bet tik specialiose vietose kur tereikia perduoti maza judesi.
Grynai sportui tikrai geras sprendimas, tik jei guolius pigiai eina gauti! paprastai geri sarnyriniai guoliai pakainuoja
turbo quattro audinistai naudoja pilnai ftoroplastinius sailentblokus- ir gatvei ir trasai pats tas. kieta ir bet negirgzda, neissiklibina taip greit kaip guoliai.

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2009-01-11 21:08 »
Bijau kad tai gana trumpalaikis sprendimas, pritaikomas sportui, kai svarbiau veikimas/valdymas, o ne mazgo ilgaamziskumas.
Guoliai gana jautrus smugiams, kuriu tikrai neisvengsi, tuo labiau kad tie smugiai visalaik bus gaunami i tas pacias vietas, nes jie nesisuks, tik kazkokiu intervalu judes. Kodel montuojant guolius pabreziama - jokiu smugiu, tik presavimas!?
Lygiai lenktyniu trasai tas beveik negalioja, bet gatvese manau ilgai nelaikys.
Taip kad senu sailentbloku siulau neismesti...
DUCATI 750M!

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs quadrifoglio

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 874
  • Karma: +29/-2
  • HOJ 619
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa GTV6/75 priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku upgrade'as
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2009-01-12 08:38 »
Mes su Greasu jau uzsisakem juos, tik reikia parsivesti is vieno bicelio Vokietijoje, nutaikysiu kad viena fura pro ji pravaziuotu ir parveztu :)
Alfa Romeo Giulietta '10 1,4 Turbo, 125kW