As manau, kad pirmiausia, perkant tokia masina, labiausiai reikia atkreipti demesi i pardaveja. Jei pardavejas normalus, tada galima pravaziuoti, ir jei nera, kazko labai krentancio i akis blogo - nuvezti i servisa, kuris supranta, ka ten tikrinti. Nes visus trukumus galima vienaip ar kitaip paslepti, jei pardavejas sako, kad masina atvaziavo be trukumu, defektu - 90% kad knisa prota, nes uz tokias kainas be trukumu ju nebuna. Jei dirzai nera keisti - tai kainuos nuo 200 - 300 eur papildomai, vaziuokles tvarkymas gali kainuot iki 400eur, turbina - 300eur, srauto matuokle, ivarios check engine bedos nuo 100 iki 500 eur ir t.t. Perkant paprastai is turgaus, dazniausiai uztaikysi bent ant pakabos ir dirzu, o toliau jau kaip pasiseks.