Citata iš: awriz 2009-04-18 12:29Citata iš: ZX 2009-04-18 00:29Citata iš: awriz 2009-04-14 08:18Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )skiriasi kolektoriai, galvos ir dirzu dangteliai, galvoje nera skyles pajungti EGR...cia kalbant apie pagamintus iki ir po ~98m...95-98m 155,145,146 2.0 variklio kodas yra kitoks nei tokiu pat metu gtv ir spyder, nors skirtuma pastebejau tik ausinimo sistemos isvedziojime... Juokingas tu zmogus tai perki motora su kolektorium, o jei neduoda koliko tai suki savo tvirtinimas vienas prie vieno, galvos danktelis ir tinka senas arba naujas, o ausinime tai statai savo termostata nemanau jog ten problemos jug sakau kad is 156 i 145 2.0ts buvo pastatytas be jokiu problemu tai kad pastatei tai nieks neabejoja...bet kai prisukinejai kolektorius gi matei kad egr liko uzaklintas nes skiriasi galvos...o mano supratimu varikliu tokiu atveju negalima laikyti viens prie vieno...manau papildoma informacija temos autoriui nepamaisys...
Citata iš: ZX 2009-04-18 00:29Citata iš: awriz 2009-04-14 08:18Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )skiriasi kolektoriai, galvos ir dirzu dangteliai, galvoje nera skyles pajungti EGR...cia kalbant apie pagamintus iki ir po ~98m...95-98m 155,145,146 2.0 variklio kodas yra kitoks nei tokiu pat metu gtv ir spyder, nors skirtuma pastebejau tik ausinimo sistemos isvedziojime... Juokingas tu zmogus tai perki motora su kolektorium, o jei neduoda koliko tai suki savo tvirtinimas vienas prie vieno, galvos danktelis ir tinka senas arba naujas, o ausinime tai statai savo termostata nemanau jog ten problemos jug sakau kad is 156 i 145 2.0ts buvo pastatytas be jokiu problemu
Citata iš: awriz 2009-04-14 08:18Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )skiriasi kolektoriai, galvos ir dirzu dangteliai, galvoje nera skyles pajungti EGR...cia kalbant apie pagamintus iki ir po ~98m...95-98m 155,145,146 2.0 variklio kodas yra kitoks nei tokiu pat metu gtv ir spyder, nors skirtuma pastebejau tik ausinimo sistemos isvedziojime...
Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )
Citata iš: ZX 2009-04-19 09:44Citata iš: awriz 2009-04-18 12:29Citata iš: ZX 2009-04-18 00:29Citata iš: awriz 2009-04-14 08:18Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )skiriasi kolektoriai, galvos ir dirzu dangteliai, galvoje nera skyles pajungti EGR...cia kalbant apie pagamintus iki ir po ~98m...95-98m 155,145,146 2.0 variklio kodas yra kitoks nei tokiu pat metu gtv ir spyder, nors skirtuma pastebejau tik ausinimo sistemos isvedziojime... Juokingas tu zmogus tai perki motora su kolektorium, o jei neduoda koliko tai suki savo tvirtinimas vienas prie vieno, galvos danktelis ir tinka senas arba naujas, o ausinime tai statai savo termostata nemanau jog ten problemos jug sakau kad is 156 i 145 2.0ts buvo pastatytas be jokiu problemu tai kad pastatei tai nieks neabejoja...bet kai prisukinejai kolektorius gi matei kad egr liko uzaklintas nes skiriasi galvos...o mano supratimu varikliu tokiu atveju negalima laikyti viens prie vieno...manau papildoma informacija temos autoriui nepamaisys...Tai tipo pas senesni matora nera AGR nu nzn siaip pas mane jis buvo.
Citata iš: awriz 2009-04-20 09:02Citata iš: ZX 2009-04-19 09:44Citata iš: awriz 2009-04-18 12:29Citata iš: ZX 2009-04-18 00:29Citata iš: awriz 2009-04-14 08:18Gali drasiai ieskotis ir nuo 156 ir 166 iki 2002m ligtais 114 kw vienas prie vieno tas variklis, staciau zinau (i 145) manau bus ir naujesnis matoras ir gali rasti su kilometrazu mazesniu, patariu is 145 ir 146 ieskotis, (pencininkai kaip visi sako )skiriasi kolektoriai, galvos ir dirzu dangteliai, galvoje nera skyles pajungti EGR...cia kalbant apie pagamintus iki ir po ~98m...95-98m 155,145,146 2.0 variklio kodas yra kitoks nei tokiu pat metu gtv ir spyder, nors skirtuma pastebejau tik ausinimo sistemos isvedziojime... Juokingas tu zmogus tai perki motora su kolektorium, o jei neduoda koliko tai suki savo tvirtinimas vienas prie vieno, galvos danktelis ir tinka senas arba naujas, o ausinime tai statai savo termostata nemanau jog ten problemos jug sakau kad is 156 i 145 2.0ts buvo pastatytas be jokiu problemu tai kad pastatei tai nieks neabejoja...bet kai prisukinejai kolektorius gi matei kad egr liko uzaklintas nes skiriasi galvos...o mano supratimu varikliu tokiu atveju negalima laikyti viens prie vieno...manau papildoma informacija temos autoriui nepamaisys...Tai tipo pas senesni matora nera AGR nu nzn siaip pas mane jis buvo. pas senesni yra, pas naujesni nera...Exhaust Gas Recirculation...
gal zinot kas perduoda motora koki gera i gtv 1997 2l ts?
tai kas tom galvom??? kad nujimtos visos
Is 147 tai bus 114kw, o manau, kad siai GTV reikia dar ciut senesnio, 110kw motoro.