Viperio varikliai visad budavo V10. As manau, straipsnyje turetu aiskiau rasyti, kad varikli planuoja patalpinti priekyje tarp asiu, o ne siaip centre.
Jeigu ka, tai Viper'io variklis ir taip budavo centre. Ferrari F430 atveju, kai variklis centre, yra tokia konfiguracija is sono: pr asis, salono erdve, variklis, gal. asis. Viper atveju yra pr. asis, variklis, salono erdve, gal. asis. Bet abiem atvejais tai mid-engined konfiguracija. Variklis priekyje yra pas pvz 156, gale - pas porsche ir ZAZ 
O Ferrari 612 ar 599 varikliai, nors atrodo priekyje, vistiek yra centre. 
infai,
del V10 - my bad. akurat, viper'iai visad su V10 buvo. man kazkaip amerikej nesitiki kitokiu negu V8 varikliu pamatyt. ten ju turbut kokie 90% visose galingesnese masinose.
as puikiai suprantu, kas yra variklis centre ir kokios gali buti konfiguracijos.
Tik man kyla klausimas, kaip savo rankomis versta sakini "Tiesa, tai nebus tik paprastas drabužio retušavimas – amerikietiškas 8,4 litro darbo tūrio V10 įsikurs ne priekyje, o automobilio centre." suprato pats straipsnio autorius. Ir isivaizduok save paprasto piliecio, nelabai besidomincio automobilizmu, vietoje - kokia butu tavo pirma mintis, perskaicius sakini, jog variklis bus centre?
na, as manau, automobilizmu nesidominciam pilieciui nesautu i galva mintis: "aha, 'centre' gali reiksti 'priekine asis, variklis, salonas, galine asis', arba 'priekine asis, salonas, variklis, galine asis'".