atsiprasau, tu esi bent mates kuo vazineja kinai, kokia ju autokultura ir kokia ju perkamoji galia per capita?
Manau ne nuo to ziuri... Reikia zhiureti kiek turtingieji kinai superka masinu
o ju dalis labai didele, o statistika musa tik siaures ir vakaru dalys, kur pragyvenimas tebera labai zemas.
Prognozes, kad 2015 metais Kinija bus 4a pasaulyje pagal TURTINGU ($250,000+) namu ukiu skaiciu salyje. Ir tai tik prognozes... kad butu 4-a ji turi turet 4 milijonus turtingu seimu, 2008 metais turejo 1.6mln. Pirmauja, beje, JAV.
FIAT nesitaiko i grietinele su Chrysler, AR, FIAT markemis. Tai - aplink vidutines pajamas gaunanciu zmoniu automobilis. Tai reik ziuret kiek kur didziausias pajamas gaunanciu gyventoju ar kiek kur tikslines rinkos, ko jus moko ISM?

Na dar galima ziuret i Kinija kaip i perspektyvia rinka, kad kadanors ten bus labai daug gerai gyvenanciu laimingu zmoniu, tik esme, kad Kinijos arkliukas - pigi gamyba, kuo geriau jie nores gyventi, tuo brangiau tures gaminti. Gerai tu sakai, kad statistika musa tie regionai, tik esme, kad jei jie "nemus statistikos", tie turtingieji netures savo igyto salies pranasumo. Gamyba pabrangs, pabrangs eksportas. Gamyba bus perkeliama i kitas, pigesnes salis, ir kinieciu produkcijos paklausa kris, kris ir investicijos, kris ir pragyvenimo lygis. Iseitis - numust juanio kursa - atpigs eksportas. Bet tada pabrangs importas ir bus tik sunkiau isigyt atvezta Alfa Romeo.
T_K, tik nereik sakyt, kad ne i tema. Viskas sukasi apie FIAT planus, apie kuriuos perskaitem lietuvos spaudoje, juk ne apie uogas labanoro girioje diskutuojam
