Sunkiai su tais Fiatais, apart lizingu puikiom salygom dalinamus Doblo ir Ducato, nebent prades ir lengvasias taip dalinti

Giulietta, ypac 159 pora metu atgal laike dileriu pagrinda, puikus sprendimas buvo nuimti ja nuo konvejeriu, neduodant pakaitalo. Fiatui pats laikas pristatyti elektromobili, vienintele perspektyvi lengvuju rinkoje jiems, tuo paciu ir visam koncernui, arba dar po keleto metu teks begti i nuvaziavusi traukinys.
Aplamai kalbeti reiketu, ne apie tai ka lietuvos rinka perka, o apie pasiula tokioms rinkoms, kaip vokietija, prancuzija, italija...Jei nebus pasiulos ten, is kur ateis 5-10 metu masinos i pigesnes rinkas? Be to, laikui begant klientai negaudami pasiulos is megstamos markes, tiesiog pereina i kitas markes, taip nutoldami nuo senu yprociu, bei igaudami naujus yprocius, isitikinimus ir t.t., nemazai ju nebesugalvos grizti prie Alfa Romeo po 5 metu, nes visai gali buti, jog atras nemaziau jam patinkancia marke. Koncernui is naujos reikes kisti pinigus i reklama, klientu paieska, grazinima ir t.t., juodas darbas dabartineje konkurencijoje. Ka kalbeti, kad reikes ieskotis nauju dileriu, niekas nelauks dar 5 metus apytusciais salonais, kol jei kazka realiai pristatys, palaipsniui ju mazeja, buve dileriai persiorientuoja i kitas markes. Mes patys turim labai daug klientu, kurie negave 159 pakaitalo ankstesniais metais persedo i kas papuola, vien del to, kad jo suo i Giulietta bagazine netilps, o dabar prasidejo nauja mada, Tesla. Partneriai vokietijoj ne pirmi metai kalba ne ka dziugiau apie padeti. Kol jus 156 nudrosit, Alfa Romeo vardas jau gali buti tik istorijos knygose likes.