Autorius Tema: Poliuretaniniai silentblock'ai  (Skaityta 136103 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #200 Įrašytas: 2010-08-13 09:18 »
maniskei  dideli juodi, mazieji violetinei :)
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #201 Įrašytas: 2010-08-13 10:44 »
Na tai itariu, kad pagal minkstuma spalvos ir viskas.

 Minksti, vidutiniai ir kieti. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #202 Įrašytas: 2010-08-13 10:56 »
poliuretano kietumas-minkstumas , matuojamas SHORE A  , tai pas tiekeja ir reikia ziureti kataloguose , pvz 65 SHORE yra labai minkstas , o spalvos itakos nedaro , tikrai ant kiekvienos pakuotes yra nurodyti SHORE A
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs kleoba

Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #203 Įrašytas: 2010-08-13 11:46 »
Čia gan išsamiai paaiškintas Powerflex gaminių kietumas ir jų panaudojimas:

Bushings come in pre-determined durometers (measured hardness) from Powerflex to work best in each particular location. Durometers ranging from 70A(Yellow), 80A(Purple), and 95A(Black). 70A is slightly harder than rubber and works great for drivers looking for a slight increase in chassis response. 70A is not suggested in certain location due to its lack of rigidity. 80A is noticeably harder than rubber and makes a great performance street material that retails low levels of NVH. 95A is the hardest, and can be used in certain locations with minimal NVH. For most locations, 95A is used for aggressive/track use only.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #204 Įrašytas: 2010-08-13 15:18 »
Čia gan išsamiai paaiškintas Powerflex gaminių kietumas ir jų panaudojimas:

Bushings come in pre-determined durometers (measured hardness) from Powerflex to work best in each particular location. Durometers ranging from 70A(Yellow), 80A(Purple), and 95A(Black). 70A is slightly harder than rubber and works great for drivers looking for a slight increase in chassis response. 70A is not suggested in certain location due to its lack of rigidity. 80A is noticeably harder than rubber and makes a great performance street material that retails low levels of NVH. 95A is the hardest, and can be used in certain locations with minimal NVH. For most locations, 95A is used for aggressive/track use only.
Nu, kuriam cia dabar dantis perstatyt ;D As nesakiau kad powerflex svetainej maciau, bet tikrai buvau mates. Reiskia mano visi vidutinio kietumo. Vazinet tikrai galima.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #205 Įrašytas: 2010-08-13 23:13 »
nu pasmani  puse  juodu  , ir tai labai gerai , db mastau jau kist tokius i gala, nes po naktinio pasilaxtymo  nk gero is  restauruotu neliko
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #206 Įrašytas: 2010-08-14 08:41 »
nu pasmani  puse  juodu  , ir tai labai gerai , db mastau jau kist tokius i gala, nes po naktinio pasilaxtymo  nk gero is  restauruotu neliko
Kazkaip nesirisa...puse juodu ir restauruoti... cia apie powerflex?
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #207 Įrašytas: 2010-08-14 09:08 »
Gringai, prieki  powerflex sudeti, sakiu  sailentai  juodi, stabilizatoriu gumos violetines, gale restauruoti, bet tarnavo trumpai, gal per minksta guma, db rezgu minti kist i  gala powerflex nes jie yra nupirkti, tik nebuvo pastatyti
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs liuduks

Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #208 Įrašytas: 2010-08-14 19:03 »
Cia tai man naujiena, kad powerflex yra 3 rušių  :o http://www.powerflex.co.uk/products/Alfa+Romeo-1/t1.html   

 Na ir kur tu tas tris rusis matai? :o 8)

Čia Gringas sakė. Aš ir nemačiau  ;)
Pas mane jau virs  10000km pravaziuota, tai jokiu pasaliniu garsu nera. AR166 i gala powerflex dedami paprasti sailenblokai, kai turi buti plaukiojantys, tai masinai duoda kietuma. Ir ideti juos ne visai paprasta. Bet visumoj kaip sakiau jokiu problemu nera, kol kas laiko ir vaziuokle netapo pernelyg kieta. Reiketu pasakyt kad powerflex yra skirtingu kietumu ir kietesni naudojami sportiniams automobiliams, minkstesni iprastiems. Kazkur maciau pasirinkti yra net 3 rusiu.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Algirdukas

Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #209 Įrašytas: 2010-09-05 10:10 »
Na, susidejus powerflex,masina tikrai teko kietesne. Kaip bebutu keista, Panevezyje niekas dar nebuvo dejes powerflex , tai meistriukai is viso sake kad kita diena grisiu paprastus det, nes vaziuojant dantys barskes. Nei barska, nei ko, is zvyrkeliais ir kaimo keliukais normaliai rieda.

E... Na kur ten Panevezyje dejaisi? man ir reikalas pribrendes....
Ilgiuosi Alfos