Čia gan išsamiai paaiškintas Powerflex gaminių kietumas ir jų panaudojimas:Bushings come in pre-determined durometers (measured hardness) from Powerflex to work best in each particular location. Durometers ranging from 70A(Yellow), 80A(Purple), and 95A(Black). 70A is slightly harder than rubber and works great for drivers looking for a slight increase in chassis response. 70A is not suggested in certain location due to its lack of rigidity. 80A is noticeably harder than rubber and makes a great performance street material that retails low levels of NVH. 95A is the hardest, and can be used in certain locations with minimal NVH. For most locations, 95A is used for aggressive/track use only.
nu pasmani puse juodu , ir tai labai gerai , db mastau jau kist tokius i gala, nes po naktinio pasilaxtymo nk gero is restauruotu neliko
Citata iš: liuduks 2010-08-12 23:44 Cia tai man naujiena, kad powerflex yra 3 rušių http://www.powerflex.co.uk/products/Alfa+Romeo-1/t1.html Na ir kur tu tas tris rusis matai?
Cia tai man naujiena, kad powerflex yra 3 rušių http://www.powerflex.co.uk/products/Alfa+Romeo-1/t1.html
Pas mane jau virs 10000km pravaziuota, tai jokiu pasaliniu garsu nera. AR166 i gala powerflex dedami paprasti sailenblokai, kai turi buti plaukiojantys, tai masinai duoda kietuma. Ir ideti juos ne visai paprasta. Bet visumoj kaip sakiau jokiu problemu nera, kol kas laiko ir vaziuokle netapo pernelyg kieta. Reiketu pasakyt kad powerflex yra skirtingu kietumu ir kietesni naudojami sportiniams automobiliams, minkstesni iprastiems. Kazkur maciau pasirinkti yra net 3 rusiu.
Na, susidejus powerflex,masina tikrai teko kietesne. Kaip bebutu keista, Panevezyje niekas dar nebuvo dejes powerflex , tai meistriukai is viso sake kad kita diena grisiu paprastus det, nes vaziuojant dantys barskes. Nei barska, nei ko, is zvyrkeliais ir kaimo keliukais normaliai rieda.