Autorius Tema: Poliuretaniniai silentblock'ai  (Skaityta 140957 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #170 Įrašytas: 2010-08-05 10:07 »
faktiskai turetu buti taip pat ar net geriau nei power flex  ;)

dabar pats perskaityk ka parasiai :o ir parasyk kad cia bajeris buvo ;D ;D ;D

Jei neatlaikys 50000km tada atsiimsiu savo zodzius  ;D bent jau tokiu principu padares buvau 164, 166 alfu sakiu didziuosius salenblokus tai 164 po 70000km jie neturejo nei menkiausio laisvumo, o 166 po 40000km irgi neatsirado jokio laisvumo, tikiuosiu 166 virsutiniai laikys taip pat  :) p.s. jau apie 15000km jie ten stovi.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-08-05 10:14 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #171 Įrašytas: 2010-08-05 11:03 »
faktiskai turetu buti taip pat ar net geriau nei power flex  ;)

dabar pats perskaityk ka parasiai :o ir parasyk kad cia bajeris buvo ;D ;D ;D

Ce topas :D   pats restauravau gala 164 viskas ok, bet ner ko lygint su power flex
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #172 Įrašytas: 2010-08-05 11:56 »
faktiskai turetu buti taip pat ar net geriau nei power flex  ;)

dabar pats perskaityk ka parasiai :o ir parasyk kad cia bajeris buvo ;D ;D ;D

Ce topas :D   pats restauravau gala 164 viskas ok, bet ner ko lygint su power flex

O isbandei power flex ar vel is tuscio cia rasineji?

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #173 Įrašytas: 2010-08-05 15:34 »
As isbandziau, daugiau nei 3 metus atlaike, dabartinis savininkas dar su jais vazineja ;) Su jais pravaziuota kazkur 50k :) ju pas mane galineje pakaboje 14, tad jums net ner su kuom lyginti is alfu tokiu kiekiu sailentbloku galineje pakaboje :D

Restauravau ir as kazkada, tai vienur laike, kitur ne ypac nelaike kir sake juda aukstyn zemyn ir kreipiasi truputi, ji su sarnyru, man iskliso sailentblokai restauruoti abu vienu metu po kokiu 5K km ir pradejo i "subframe" trintis, gerai, kad laiku pamaciau, nes tas subframe kainuoja truputi...

Jokia guma restauratoriu neprilygs kauciukui su poliuretanu, sios medziagos labai atsprasios temperaturu skirtumui ir dregmei, druskoms ir t.t.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-08-05 15:37 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #174 Įrašytas: 2010-08-05 16:08 »
As isbandziau, daugiau nei 3 metus atlaike, dabartinis savininkas dar su jais vazineja ;) Su jais pravaziuota kazkur 50k :) ju pas mane galineje pakaboje 14, tad jums net ner su kuom lyginti is alfu tokiu kiekiu sailentbloku galineje pakaboje :D

Restauravau ir as kazkada, tai vienur laike, kitur ne ypac nelaike kir sake juda aukstyn zemyn ir kreipiasi truputi, ji su sarnyru, man iskliso sailentblokai restauruoti abu vienu metu po kokiu 5K km ir pradejo i "subframe" trintis, gerai, kad laiku pamaciau, nes tas subframe kainuoja truputi...

Jokia guma restauratoriu neprilygs kauciukui su poliuretanu, sios medziagos labai atsprasios temperaturu skirtumui ir dregmei, druskoms ir t.t.

Visiskai nesiginciju, bet sudeti daikta uz belenkiek ir pravaziavus kokius 70000km parduoti tai ar verta? As sudejau kitas gumas, jos man atlaike 50000km, kitas zmogus vazineja toliau, ir net nesimato jokiu sutrukinejimu joms, beje mano pazistamas, tai jei ka keis tikrai suzinosiu ir bus mazdaug aisku kiek laike tie salenblokai. Antras dalykas kodel neverta deti tokiu dalyku i 156/166, tai kad sarnyrai nauji isseina labai greit palyginti su kitomis (po mazdaug 40000km), aisku atsirestauruoji dar 40000km laikys, bet jei jau sake restauruota ir susidejai tuos power flex, tai po kokiu 40000km keisi visa sake, nes antra karta restauruoti labai nebepatikima gali buti, nors daugelis tai daro. Cia kaip sakant galima deti tai i galine pakaba kur nera sarnyru ir pan (prie galines as ir pats nieko nekuriu, dedu normaliu salenblokus), bet kas liecia prieki niekada nekisciau salenbloku uz belenkiek, vien del sarnyru isdilimo ir siaip galimu autoivykiu didesnes tikimybes kad bus pazeistas priekis, o ne galas ir joks draudimas to nekompensuos, o bandyti ispresuoti salenbloka lauk tikintis ji panaudoti dar karta - kazkiap manau tai tikrai neiseis.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #175 Įrašytas: 2010-08-05 16:41 »
vien del sarnyru isdilimo ir siaip galimu autoivykiu didesnes tikimybes kad bus pazeistas priekis, o ne galas ir joks draudimas to nekompensuos, o bandyti ispresuoti salenbloka lauk tikintis ji panaudoti dar karta - kazkiap manau tai tikrai neiseis.

Jei jau taip skaiciuoti, tai tada isvis ar apsimoka vazineti su masina? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #176 Įrašytas: 2010-08-05 22:43 »
faktiskai turetu buti taip pat ar net geriau nei power flex  ;)

dabar pats perskaityk ka parasiai :o ir parasyk kad cia bajeris buvo ;D ;D ;D

Ce topas :D   pats restauravau gala 164 viskas ok, bet ner ko lygint su power flex

O isbandei power flex ar vel is tuscio cia rasineji?

prieki pastatyti stovi jei ka, ir tikrai auto valdymas, bei standumas kurkas geresnis
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #177 Įrašytas: 2010-08-05 23:16 »
faktiskai turetu buti taip pat ar net geriau nei power flex  ;)

dabar pats perskaityk ka parasiai :o ir parasyk kad cia bajeris buvo ;D ;D ;D

Ce topas :D   pats restauravau gala 164 viskas ok, bet ner ko lygint su power flex

O isbandei power flex ar vel is tuscio cia rasineji?

prieki pastatyti stovi jei ka, ir tikrai auto valdymas, bei standumas kurkas geresnis

Gaila kad neteko ir neteks isbandyti mano 164, nes jau parduota, palygintum, po tu kitu gumu idejimo tapo kur kas standesne nei pries tai su originaliais  :smilie: na aisku idomu isbandyti ir su power flex butu man asmeniskai.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #178 Įrašytas: 2010-08-06 00:46 »
Na nekosmosas kainavo, 14 sailentbloku 700lt powerflex, plius pakeitimas, restauravimas net brangiau uzsiprase...

Tik nereikia vanagiux pradeti, kad restauravimas panevezyje pigiau, taip pigiau, bet randames mes vilniuje, cia kitaip ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Poliuretaniniai silentblock'ai
« Atsakymas #179 Įrašytas: 2010-08-06 10:13 »
Na nekosmosas kainavo, 14 sailentbloku 700lt powerflex, plius pakeitimas, restauravimas net brangiau uzsiprase...

Tik nereikia vanagiux pradeti, kad restauravimas panevezyje pigiau, taip pigiau, bet randames mes vilniuje, cia kitaip ;)

Nu, o as darau viska panevezyje, tai as ir skau kad man ten pigiau  :) kaune irgi nera brangu, ten ziauri konkurencija del pakabos restauravimo, asmeniskai kai man perdare visa gala 166 uz 200lt tai tikrai negalvoju apie power flex, gal ateis laikas kai juos teks ir man detis norint kokybes  :D o siaip paprastam zmogui apie 700 - 900lt galines pakabos pilnas kapitalinis remontas