Kai jau bus tas laikas, tai turbut paprasysiu is alfa klubo kokio zmogelio kartu vaziuoti 
"Del turbinos maziausiai pergyvenk, tik pirkdamas apziurek ar nevaro tepalu." - nevaro tepalu pacioi turbinoi? Ar kaip, nelabai suprantu.. galetum placiau paaiskinti?
Beto kaip su tuo chipavimu, kiek girdejau vieni labai patenkinti, o alfa forume skaiciau, teigia kad tada turbina nelabai gerai belaiko..?
Aciu visiems beto uz pagalba
.
ko tu taip del tos turbos uzsiciklinai?? tu masina perki ar turba?

jei teko girdet branda garett, tai zinok, kad pas alfas statosi garett turbos. o kaip zinia garett montuoja i daugeli markiu. i tdi, hdi ir pan. taip kad ji ir laiko kaip laiko garett turbos

priziuresi turba, tai ir vazinesi. svarbiausia turbos ekslotacijai yra jos nepkerkaitint ir nepamirst laiku alyvos keist. o neperkaitint irgi nesunku, tiesiog kai smagiau prasileki NIEKADA is karto negesink masinos. truputi leisk prasidibt ant laisvu ir gali gesint. apie minute ar pan. o jei vazineji paprastai be perkrovu, tai nebebent profilaktiskai gali gesint po kokiu 10 ar pan sekundziu. ir viskas

cia del turbos ausinimo.
kitas dalykas jei imt 1.9 ir 2.4 turbas, tai taip, jos skirtingos. 1.9 yra paprastesne ir neturi programinio slegio reguliavimo, tik mechanini. o 2.4 jau gali daugiau burt. bet cia daugiau aktualu chipavimo atveju.
kas del chipavimo, tai velgi ta pati istorija. jei turesi daugiau galios, tai labiau nieztes uzminti tapke. tad labiau minant naturalu, kad ir tam tikri mazgai devesis greiciau. bet tas pats galioja ir stock variantui, ar ne? t.y. jei drosi stock varianta, tai irgi gali pradet lakstyt tam tikri mazgai

taip kad chipas prideda galios, bet ja reik naudot su protu ir pagal poreiki. vazinejant normaliai nei nesulauksi ar nepajausi kazkokio neigiamo poveikio.
del 1.9 ir 2.4 patikimumo gali but ramus - labai geri, patvarus ir ekonomiski varikliai. vienodi varikliai, skiriasi tik cilindru skaicium ir vienu genero itempeju. 2.4 jis brangesnis ir praktiskai kiekvienu atveju keiciamas kartu su pagrindiniu dirzu po pirkimo

2.4 tas tempejas kainuoja apie 400 lt, o 1.9 120 lt.
vazinejau jau su daugeliu jtd varikliu, tai problemu nebuta, isskyrus profilaktinius guoliu keitimus po pirkimo. ir kada buvau pirkes pirma 2.4 jtd 100 kw buvau prasoves su purkstukais (nezinojau kaip pasitikrint). reikejo juos siek tiek tvarkyt veliau. bet paskui jokiu bedu.
siuo metu drauge su 1.9 jtd 77 kw vazineja. nieko nedaryta varikliui. chipuotas ir viskas ok. vid. sanaudos 6 ltr.
pirmasis mano 2.4 jtd 100 kw sutvarkius purkstukus irgi buvo chipuotas,tai nei turba uzlinko, nei sankaba nuslydo, nes buvo tvarkingos ,t.y. pakeistos pries tai. vid. sanaudos 6.7 ltr.
dabar pats su 2.4 jtd 103 kw vazineju. rida virs 200 k km, tai super. pakeiciau guoliukus, ipyliau gera sintetika - jokiu pasaliniu garsu, dirba lygiai graziai. kol kas stock. sanaudos 6.5 ltr.
paemiau savaitei tevo 2.4 jtd 110 kw,tai pastebejimas, kad traukia kiek geriau nei mano 2.4 jtd, bet gi irgi viskas gerai.
dar kokiu nors itikinamu irodymu reikia??
