Senai bebuvau prisijunges, parasysiu keleta minciu del 156.
Turiu galbut labiausiai linksniuojama selespeeda, kai pats kazkiek nutuokiu, dideliu bedu neturejau, niekada nebuvau mirtinai sustojes, nors tuoj bus 5 metai ir virs 100 tkm. Buvo (ir vel atsiranda) problemeliu su siurbliu, matyt vel reiks keist sepetelius, ne visalaik uzpompuoja. Starteri keiciau, daugiau lyg ir nieko rimto, teko pas Zaza lankytis del dezes ir neseniai diagnostika dare del MAF (dingo kontaktas). Selespeedo problemos, manau prasideda po 200 tkm ridos, nes pagrinde sudyla siurbliuko sepeteliai, paskui atsiranda ir kitu strigimu. Gal naujesni jau patobulinti ir tu problemu nebera... Su variatorium bedu dar nebuvo, vaziuokle sutvarke ir kol kas viskas gerai, pradeda pusasio guolis uzti... vienu zodziu, tipiskos naudoto automobilio bedos, zmona jau pradeda keiktis ir dairosi kito automobilio, bet man dar visai nieko. Nesu mazochistas ir neturiu laiko nei pinigu stipriai priziureti automobili, bet manau kad 156 alfa mano lukescius pateisino ir tikrai pirmas variantas atnaujinimui butu 156 sw 1,9 m-jet, aisku reiketu dar truputi pasikonsultuot del variklio, bet dabar jau prioritetas dizeliui del ekonomijos ir sw del patogumo. Turiu pora pazistamu su 156, abu skundziasi tik del priekines pakabos, bet vienas turi 2,4 jtd, manau tos problemos del sunkaus variklio, kitas megsta sunkeliais i visokias zvejybas vazinet. Isvada: geras, nenuobodus automobilis geriems keliams ir sportiskam vaziavimui, tarp kitko, kuro naudoja patenkinamai, vidutiniskai 8-9 l, bet, kaip visame pasaulyje atsiliepiama apie alfa - pirk, jei turi pazistama gera meistra. Nesakyciau, kad genda dazniau, bet ne kiekvienas servisas apsiima remontuoti, vis dar "egzotika". Na bet panasi padetis ir, sakysim, su Citroen, ar Rover. Aisku, ir italisku automobiliu atstovai tik pries keleta metu pagerino darba, o iki 2000 metu FIAT visai nekreipe demesio klientu aptarnavimui.